عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شهرداری و پرسنل مرکز بهداشت شهر مزرعه کتول


جلسه شهرداری و پرسنل مرکز بهداشت شهر مزرعه کتول

جلسه شهرداری و پرسنل مرکز بهداشت شهر مزرعه کتول

 به گزارش روابط عمومی شهرداری مزرعه کتول: جلسه ای با حضور شهردار و مسول خدمات شهری شهرداری مزرعه کتول و با حضور کارکنان مرکز بهداشت مزرعه کتول برگزار شد که در خصوص مسائل و مشکلات بهداشتی شهر بحث و تبادل نظر گردید.

 طی این جلسه در خصوص مسائل زیادی بحث گردید که اهم این مشکلات عبارتند از طرح اتلاف سگ های ولگرد که موجب اعتراض بسیاری از شهروندان شده، مقرر گردید طبق برنامه از قبل شده شهرستانی عمل شود. در ادامه با توجه به تعطیلی کشتارگاه علی آباد کتول مقرر گردید ذبح دام به هیچ عنوان در سطح شهر انجام نشود و با اطلاع رسانی به مردم و آگاه سازی آنان از بیماری های مشترک بین دام و انسان از خرید گوشت قرمز فاقد مهر شبکه دامپزشکی، ممانعت به عمل آید.

 همچنین در خصوص دفع غیر بهداشتی فاظلاب ها و و رها سازی آن ها در معابر و جداول سطح شهر که از معظلات اصلی شهر می باشد بحث شد و پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد پایان کار های ساختمانی در صورتی صادر شود که چاه فاظلاب تعبیه شده و این موضوع حتما توسط مسئول شهر سازی کنترل شود و از این پس در پروژه های جدول کشی اجازه هیچ گونه لوله گذاری در داخل جداول داده نشود که این مصوبه نیز به مسئول عمران ابلاغ گردید.

 

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .