عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم تکریم و معارفه شهردار فاضل آباد برگزار شد


مراسم تکریم و معارفه شهردار فاضل آباد برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه شهردار فاضل آباد برگزار شد

 آیین تکریم و معارفه شهردار فاضل آباد با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین در مجتمع فرهنگی هنری شهر فاضل آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری فاضل آباد : در این مراسم مهندس حمیدی ، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری گلستان،حاج آقای قاسمی امام جمعه شهر فاضل آباد، دکتر زنگانه معاونت فرمانداری علی آباد کتول ، بخشداران مرکزی و کمالان ، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان ، مسئولین شهرستانی و شهری و جمع کثیری از مردم ولایتمدار فاضل آباد حضو داشتند.
در ابتدای مراسم و پس از تلاوت قرآن مجید و سرود ملی ، خانم میرپور به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر گفت:خاضعانه و خاشعانه قدردان مردم شهر فاضل آباد هستیم که ما را لایق پوشیدن ردای خدمتگزاری دانستند و به این فرزندان کوچک خود برای خدمت در عرصه مدیریت شهری اعتماد کردند و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شهردار و اعضای شورای شهر سابق ، افزود: با همفکری اعضای شورا شاخصهایی را برای انتخاب شهردار مدنظر قرار دادیم که  پس از بررسی و تبادل نظر، آقای خسروی به عنوان شهردار انتخاب گردید. که انشاالله بتوانیم با همراهی مردم عزیز فاضل آباد و با مدیریت جهادی به سمت توسعه و آبادانی شهرمان گام برداریم.
حاج آقای قاسمی امام جمعه شهر فاضل آباد مدیریت انقلابی و جهادی و کارآمد را رمز موفقیت دانست و با اشاره به بیانات رهبری معظم گفت: هرجا انقلابی عمل کردیم ، پیش رفتیم و هرگاه از انقلابی گری و حرکت جهادی غافل شدیم عقب ماندیم و ناکام شدیم. پس برای موفقیت و پیشرفت کشور وظیفه همه مدیران است که مدیرت جهادی و انقلابی را سرلوحه کار خود قرار دهند. ایشان در ادامه از اعضای شورای اسلامی شهر بابت انتخاب شهردار تقدیر و تشکر نمود و یکی از ویژگیهای اصلی آقای خسروی را داشتن روحیه انقلابی و مدیریت جهادی  دانست.
دکتر زنگانه معاونت فرمانداری ضمن تشکر از زحمات شورای شهر سابق وبصورت ویژه از زحمات  آقای سمیعی تقدیر و تشکر نمود و گفت: توجه ویژه به بیت المال و تسلط به قوانین شهری از خصوصیات بارز ایشان بود . ایشان در ادامه از انتخاب آقای خسروی ابراز خرسندی نمود و متذکر شد:منصور خسروی  بر امورات مصوبات شوراها و کمیته تطبیق اشراف کامل دارند و کار ما با حضور ایشان بسیار آسان شده است. و شناخت کامل امورات اداری، تجربه گرانبها و دانش وزارت کشوری از ویژگی های بارز ایشان است.
مهندس حمیدی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان نیز در این آئین معارفه  گفت: شورای شهر فاضل آباد  با این انتخاب خود نشان دادن که به دنبال خدمت به مردم این منطقه هستند.وی خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری فاضل آباد در سال ۹۶ به میزان ۵ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان مصوب شده است که جزو محدود شهرهایی است که توانسته بیش از ۵۰ درصد بودجه خود را در شش ماه اول سال محقق کند. وی در ادامه به بیان  کمکهای دولت به شهر فاضل آباد پرداخت و گفت:حدود ۸۰۰ میلیون تومان در ابتدای سال از محل بدهی دستگاه های اجرایی به شهر فاضل آباد اختصاص یافت. و حدود ۳۲۰ تن قیر به صورت رایگان به شهرداری فاضل آباد تخصیص یافته که ۵۰ درصد آن تحویل شهرداری شده و ۵۰ درصد آن در شش ماه دوم سال تحویل شهرداری خواهد شد.
وی در پایان اذعان داشت: مدیریت شهری باید دستور کار شفاف و بسیار حساب شده ای در کاهش هزینه های خود داشته باشد. زیرا خدمتی ماندگار است که رضایت مردم را در پی داشته باشد.
در پایان مراسم ضمن ابلاغ و اهدا حکم شهردار به اقای خسروی شهردار جدید، از زحمات شهردار سابق آقای سمیعی واقای تجری سرپرست شهرداری  و همچنین  از شوراهای اسلامی ادوار شهر فاضل آباد تقدیر بعمل آمد.

مراسم تکریم و معارفه شهردار فاضل آباد برگزار شد

 

مراسم تکریم و معارفه شهردار فاضل آباد برگزار شد

 

مراسم تکریم و معارفه شهردار فاضل آباد برگزار شد

 

مراسم تکریم و معارفه شهردار فاضل آباد برگزار شد

 

مراسم تکریم و معارفه شهردار فاضل آباد برگزار شد

 

مراسم تکریم و معارفه شهردار فاضل آباد برگزار شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .