عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز اجرای پروژه روگذر 60 متری افسران

شهردار گرگان خبر داد:

آغاز اجرای پروژه روگذر 60 متری افسران

آغاز اجرای پروژه روگذر 60 متری افسران

شهردار گرگان از تائید مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان مبنی بر اجرای پروژه روگذر 60 متری افسران گرگان در هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی گلستان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز می شود.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: اجرای این پروژه پس از طی تشریفات اداری و تائید هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی استان گلستان به فرمانداری و شهرداری گرگان ابلاغ شده است.
شهردار گرگان با اشاره به اینکه اجرای روگذر 60 متری افسران بخشی از پروژه توسعه آن منطقه به منظور ساماندهی ترافیک و ایمن‌سازی منطقه است، تاکید کرد: موضوع ترافیک یکی از مسائلی است که در دوره مدیریت تمام شهرداران جز دغدغه‌ها بوده و در این دوره مدیریتی هم به عنوان موضوع مورد پیگیری است.
دادبود بیان کرد: با توجه به اهمیت و وسعت این موضوع، حل معضل ترافیک در شهرها بخصوص در شهر گرگان نیازمند مشارکت و همراهی تمامی دستگاه‌ها و شهروندان است.
وی متذکر شد: به طور قطع درخواست‌ها و لوایح ارسالی شهرداری گرگان به شورای اسلامی شهر به منظور تصویب در راستای طرح‌ها و اسناد بالادستی است و شورای اسلامی شهر گرگان نیز پس از بررسی زوایای مختلف قانونی و نیازمندی‌های شهر نسبت به طرح، بررسی و تصویب لایحه اقدام خواهد کرد.
شهردار گرگان گفت: نظر مثبت و مساعد اعضای شورای اسلامی شهر گرگان درباره اجرای پروژه‌های مربوط به رفع مشکلات ترافیکی می‌تواند شهرداری را در اجرای برنامه‌های پیش‌رو کمک کند.
دادبود به تصویب لایحه احداث کانال در 60 متری افسران در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اشاره و تصریح کرد: این پروژه نیز به منظور تکمیل محور خاکی افسران اجرا خواهد شد.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .