عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » آتش‌نشان بودن ایثار و جهادی بزرگ است

استاندار گلستان؛

آتش‌نشان بودن ایثار و جهادی بزرگ است

آتش‌نشان بودن ایثار و جهادی بزرگ است

 

استاندار گلستان در مراسم بزرگداشت روز اتش نشانی و خدمات ایمنی در جمع اتش نشانان استان خدمات آنان را جهاد در راه خدا دانست.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان؛ علی محمد زنگانه استاندار گلستان گفت: شما در حال مجاهدت برای خدمت به خلق خدا هستید که مصداق آیه قرآن است به قلب حادثه می‌روید و جان خود را برای نجات جان‌ها و اموال مردم به خطر می‌اندازید چراکه در معامله پرسود با خداوند شرکت کرده اید و این مسیر حرکت شما همان مسیر شهادت در راه خداست.

وی افزود: تحرک شهرداری‌ها برای اتصال به منابع پایدار درآمدی می‌تواند باعث رشد خدمات شهری و افزایش رضایتمندی مردم شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: کار در آتش نشانی یک ایثار است و ما وظیفه داریم مشکلات آنان را پیگیری و کاهش دهیم این باور ماست که همکاران آتش نشانی همانند نیروهای نظامی همیشه در میدان و در خدمت جامعه هستند.

زنگانه ادامه داد: داشتن شهری آرام و بدون حادثه را مرهون مجاهدت‌های شما هستیم که با نگاه راهبردی صحیح پیشگیری مقدم بر مقابله است می‌توان ایمنی را برای آیندگان نهادینه کرد.

وی با اشاره به حساسیت رعایت نکات ایمنی در زمان صدور مجوزها بیان داشت: اجرای ضروریات ایمنی و استانداردهای آن در صدور مجوزها اگر به درستی اجرا شود همان دستور پیشگیری از بحران‌هاست.

استاندار گلستان در ادامه به جهاد تبیین دستاوردهای قریب 2ساله دولت مردم در استان اشاره و خاطر نشان کرد: گلستان جزو ۵ استان فقیر کشور هست چرا که درآمد سرانه مردم گلستان کمتر از نصف میانگین سرانه درآمد کشور بوده و اکنون با نزدیک شدن به میانگین آن طلیعه های افق روشن و حرکت رو به جلو استان احساس می‌شود.

زنگانه گفت: با استفاده از رویکردهای تمرکز زدایی، مولدسازی و... می‌توان به توسعه استان سرعت بخشید که نیازمند همگرایی و اقدامی جهادی است.

وی افزود: نگاه به افق روشن و هدف گذاری صحیح برنامه‌ریزی‌های استانی با امید آفرینی در جامعه توسعه استان را در پیش خواهد داشت.


آتش‌نشان بودن ایثار و جهادی بزرگ است

 

آتش‌نشان بودن ایثار و جهادی بزرگ است

 

آتش‌نشان بودن ایثار و جهادی بزرگ است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .