عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » مرکز ارتباط مردمی ویژه سفر افتتاح شد


مرکز ارتباط مردمی ویژه سفر افتتاح شد

مرکز ارتباط مردمی ویژه سفر افتتاح شد

 صبح امروز با حضور استاندار گلستان مرکز ارتباطات مردمی ویژه سفر هیئت دولت به استان آغاز بکار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان در این مراسم گفت: برای تسریع دسترسی مردم به مسئولین به ویژه رئیس جمهور محترم و وزرا مرکز ارتباطات مردمی با استفاده از ظرفیت های استان آغاز بکار کرده است.
وی افزود: برای خدمت به مردم و دریافت پیشنهادات، انتقادات و شکایات سازکارهای متفاوتی تشکیل شده که یکی از انان تماس با شماره 111 می باشد که از ساعت 7:30 دقیقه لغایت 21:30 دقیقه شب آماده پاسخگویی به هم استانی های عزیز هستند.
استاندار گلستان به یکی دیگر از روش های ثبت درخواست های مردمی اشاره و تصریح کرد: سامانه www.111.ir بصورت آنلاین و برخط بوده می باشد.
زنگانه ادامه داد: برای بررسی درخواست های مردمی همچنین طرح میدانی شهید سلیمانی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزرا و روسای سازمان ها در 30 پایگاه ارتباط مردمی از امروز مستقر خواهند شد.
وی با اشاره به دیدار مردمی رئیس جمهور محترم در گرگان گفت: طی مراسم دیدار استقبال مردمی رئیس محترم جمهور در روز پنجشنبه ساعت 9:30 دقیقه صبح در مصلی وحدت شهرستان گرگان خودروهای مرکز ارتباطات مردمی (سامد) و کاربران آن مستقر خواهند شد.

مرکز ارتباط مردمی ویژه سفر افتتاح شد

 

مرکز ارتباط مردمی ویژه سفر افتتاح شد

 

مرکز ارتباط مردمی ویژه سفر افتتاح شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .