عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » اشتغال یکی از وعده های دولت مردمی بوده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان؛

اشتغال یکی از وعده های دولت مردمی بوده است

اشتغال یکی از وعده های دولت مردمی بوده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در سومین جلسه کارگروه اشتغال استان گفت: اشتغال یکی از وعده های دولت مردمی شهید رئیسی بوده و ما برای تحقق آن پیگیریم.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ صبح امروز پنجشنبه 10 خرداد 1403 سومین کارگروه اشتغال استان گلستان با حضور سید محمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان برگزار شد.

سید محمد دهنوی در این جلسه با اشاره به حادثه دلخراش شهادت رئیس جمهور و همراهانشان گفت: موضوع اشتغال یکی از قول های رئیس دولت سیزدهم به مردم بوده و ما موظفیم همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب تأکید کردند تمامی کارهای دولت بدون خلل باید انجام شود و مانیز به رسم شهید آیت الله رئیسی تا حصول نتیجه و تحقق وعده های خادم الرضا تلاش کرده و پیگیر آن هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان بیان داشت: از تمامی مدیران دستگاه های اجرایی که در سال گذشته نسبت به موضوع اشتغال اهتمام داشته و فراتر از تعهدات خود به نتیجه رسیده اند تقدیر خواهند شد و در توزیع اعتبارات امسال نیز ویژه دیده می‌شوند.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم از ظرفیت ها و فرصت های موجود برای خدمت به مردم سرزمین برادری بهترین استفاده را کنیم.

معاون استاندار گلستان خاطر نشان کرد: در دولت سیزدهم موارد زیادی برای نخستین بار به نفع مردم رقم خورد که یکی از آنان در حوزه اشتغال اعطا تسهیلات اشتغالزایی به اصناف و برخی مشاغلی بود که تاکنون مشمول این ردیف اعتباری نبوده اند.

دهنوی با اشاره به نگاه ویژه دولت مردمی به بانوان و فارغ التحصیلان دانشگاهی تصریح کرد: در سال جاری تسهیلات اشتغالزایی برای بانوان، فارغ التحصیلان دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان در الویت بوده و قطعاً مراکز علمی و دانشگاهی استان با ورود جدی تر به موضوع اشتغال می‌توانند به کاهش چشمگیر نرخ بیکاری در استان نقش موثری داشته باشند.

وی اذعان کرد: سند ائتلافی مهارت استان یکی از مهمترین سندهایی است که با اجرای دقیق آن و هم افزایی هرچه بیتشر مدیران استانی می‌توان به رشد مشارکت اقتصادی استان کمک کرده و ملاک پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نیز ارائه مدرک مهارت و یا مدرک تحصیلی مرتبط است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: تمامی مستندات تسهیلات اشتغالزایی باید در سامانه اشتغال و شفافیت منتشر شود و برای این کار تا پایان خرداد تمامی دستگاه های اجرایی مهلت دارند.

دهنوی افزود: تعهد ملی اعلام شده به استان در خصوص اشتغال 23 هزارو 97 نفر است که در حال یک هزارو 479 نفر محقق شده و پیشرفت 7 درصدی تاکنون داشته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته نعهد ما 25 هزار و 380 نفر بوده که برای 29 هزارو 992 نفر با پیشرفت 118 درصدی همراه بوده است.

 

اشتغال یکی از وعده های دولت مردمی بوده است

 

اشتغال یکی از وعده های دولت مردمی بوده است

 

اشتغال یکی از وعده های دولت مردمی بوده است

 

اشتغال یکی از وعده های دولت مردمی بوده است

 

اشتغال یکی از وعده های دولت مردمی بوده است

 


 



ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .