عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان دومین استان حادثه خیز کشور


گلستان دومین استان حادثه خیز کشور

 
در این نشست افندی زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و عابدینی معاون امور استانهای سازمان صداوسیما نیز بصورت وبیماری شرکت داشتند.

این نشست با هدف تعامل بیشتر و استفاده از ظرفیت رسانه ملی در راستای کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن و نیز احصای راهکارهایی برای فرهنگ سازی در این حوزه برگزار شد.

سیدمهدی مهیایی در این نشست اظهار داشت: از مجموع ۸۸۰ نقطه حادثه‌خیز کشور، ۹۵ نقطه آن در گلستان قرار دارد و از این حیث بعد از استان تهران دارای بیشترین تعداد نقاط حادثه خیز در کشور هستیم.

وی بیان کرد: در ابتدای نوروز امسال، آمار جرحی و فوتی گلستان روبه‌افزایش بود که بایسیتی تدابیری مناسب برای کاهش سرعت و درنتیجه کاهش آمار مجروحیت و آسیب های ناشی از تصادف در جاده‌های استان اندیشیده شود.

وی افزود: حضور پررنگ ناوگان و نیروهای راهداری و پلیس و خودروهای سایر نهادهای خدماتی عامل بازدارنده‌ای برای کاهش تصادفات است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان هم در این جلسه گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای ایمنی ترددکنندگان و گردشگران استان و نیز اهالی خوب استان استفاده می شود.

وی اظهار کرد: استقرار ۱۱۸ دستگاه از ناوگان راهداری و ۶۳ دستگاه ناوگان دولتی دیگر با تجهیزات کامل کنترل و مراقبت از راه در موارد حادثه خیز و اطلاع‌رسانی‌های مناسب در جهت کنترل و کاهش سرعت خودروها در قالب طرح پویش منفی ۱۰ کیلومتر در راه‌ها از جمله مواردی هستند. انجام شده است.
 

گلستان دومین استان حادثه خیز کشور

 

گلستان دومین استان حادثه خیز کشور

 

گلستان دومین استان حادثه خیز کشور

 



ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .