عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان پیشتاز در پیشبرد اهداف دولت الکترونیک


گلستان پیشتاز در پیشبرد اهداف دولت الکترونیک

گلستان پیشتاز در پیشبرد اهداف دولت الکترونیک


اولین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیکی و هوشمند سازی استان در سال جاری با ریاست حاجی گلدی کر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان برگزار شد.

معاون استاندار هدف از توسعه دولت الکترونیک را تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و بهبود سطح دسترسی شهروندان در دریافت خدمت دستگاه های اجرایی دانست و از عزم جدی استان برای توسعه دولت الکترونیک در گلستان خبر داد.

وی با اشاره به برخی مشکلات از جمله یکپارچه نبودن سامانه های دستگاه های اجرایی و پراکندگی داده ها گفت: تمهیدات لازم توسط مدیران دستگاه های اجرایی در یکپارچه سازی و تحلیل داده ها بعمل آید.

حاجی گلدی کر مهمترین شاخص توسعه دولت الکترونیک در استان را پروژه پنجره واحد مدیریت زمین،پنجره واحد خدمات دولت هوشمند،برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی به دفاتر پیشخوان و آموزش شهروندان، برشمرد.

وی گفت: در حوزه پنجره واحد مدیریت زمین ، دستگاه های اجرایی در حال استخراج و بارگذاری نقشه های الکترونیکی هستند که از این حیث گلستان در زمره استان های برتر به شماره می رود.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اولویت اساسی ما فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد هوش مصنوعی،تأکیدات رییس محترم جمهور و دکتر زنگانه استاندارگلستان، دستورالعمل اصلاح فرآیندها و روش انجام کار موضوع ماده 36 قانون مدیریت خدمات کشوری و بخشنامه های مرتبط است و تلاش این کارگروه،ارتقا بهره وری از طریق فناوری اطلاعات می باشد.

گفتنی است در این جلسه در خصوص موضوعات"پنجره واحد مدیریت زمین" ، "پروژه زیرساخت داده های مکانی SDI" و برون سپاری خدمات به دفاتر پیشخوان شهری" بحث و تبادل نظر انجام گرفت.


ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .