عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشارکت حداکثری اهل تسنن استان گلستان در انتخابات


مشارکت حداکثری اهل تسنن استان گلستان در انتخابات

در تمام ادوار انتخابات، بیش از 80 درصد واجدین شرایط در بین اهل تسنن استان گلستان، در انتخابات شرکت کرده اند. که این موضوع نشان از تعهد و پایبندی اهل تسنن به نظام و انقلاب اسلامی است.

حاجی گلدی کر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، در سخنرانی پیش از نماز جمعه در مسجد ابوحنیفه شهر سیجوال،گفت: دشمن با جنگ ترکیبی، وحدت و پیشرفت مردم و کشور را هدف قرار داده است؛ راه مبارزه با این جنگ ترکیبی دعوت مردم علی الخصوص جوانان به ایمان و امید است. همچنین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نقش موثری در پیروزی کشور در مقابل فتنه انگیزهای دشمنان دارد.

وی ادامه داد: در تمام ادوار انتخابات، بیش از 80 درصد واجدین شرایط در بین اهل تسنن استان گلستان، در انتخابات شرکت کرده اند؛ که این موضوع نشان از تعهد و پایبندی اهل تسنن به نظام و انقلاب اسلامی است.

حاجی گلدی کر در بخش دیگری از سخنان خود گفت:در دولت انقلابی سیزدهم توجه ویزه ای به اهل تسنن شده است؛ انتصاب 4 فرماندار و دو مدیرکل از اهل تسنن، شاهد این مدعاست.

معاون توسعه استاندار گفت: وحدت و همدلی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده و باعث رشد و توسعه منطقه می شود.وحدت بین اقوام و مذاهب در استان گلستان بعنوان رنگین کمان اقوام، در تمام کشور مثال زدنی است و تلاش همه مدیران استان می بایست در جهت حفظ آن باشد.

 


ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .