عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک علمای اهل سنت و تشیع شهرستان آق قلا

به همراه اعضای شورای تامین صورت گرفت:

نشست مشترک علمای اهل سنت و تشیع شهرستان آق قلا

نشست مشترک علمای اهل سنت و تشیع شهرستان آق قلا

 شامگاه روز دوشنبه 16 اسفند ماه، نشست مشترک علمای اهل تشیع و تسنن شهرستان آق قلا با حضور "امانگلدی ضمیر" فرماندار،اعضای شورای تامین و ائمه جمعه و جماعات این شهرستان با هدف تبیین راهبردهای وحدت و همدلی در برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و مشارکت حداکثری در انتخابات در شهر انبار الوم بخش وشمگیر برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، "امانگلدی ضمیر" در این نشست، وحدت ،انسجام و همدلی علماء،روحانیون و مردم این شهرستان را مثال زدنی بیان داشت و گفت: حفظ وحدت،وفاق،همدلی و همراهی مردم با دولتمردان،خدمت رسانی به ولی نعمتان نظام مقدس اسلامی را سرعت می بخشد.

 وی با اشاره به پیش رو بودن برگزاری دوزادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا،مشارکت و حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم را ضامن ثبات و استمرار امنیت در کشور بیان کرد.

 "ضمیر" خدمت بی منت به مردم را وظیفه یکایک مسئولین و دولتمردان دانست،ضمن اشاره به درصد بالای مشارکت مردم استان گلستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار امیدواری کرد با همدلی و همکاری همه مردم و دست اندر کاران این امر ، شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند،شفاف و با مشارکت و حضور حداکثری مردم شهرستان آق قلا بوده و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زده شود.

نشست مشترک علمای اهل سنت و تشیع شهرستان آق قلا

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 640
  • کد خبر : 31350