عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تنها راه مقابله با جنگ رسانه ای دشمن جهاد تبیین است


تنها راه مقابله با جنگ رسانه ای دشمن جهاد تبیین است

تنها راه مقابله با جنگ رسانه ای دشمن جهاد تبیین است

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم متمرکز افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۲۴۳ پروژه هفته دولت در مینودشت گفت: دشمنان انقلاب در قالب جنگ ترکیبی و فضای مجازی با کم‌رنگ جلوه دادن دستاوردها، با شبهه‌افکنی و آمارسازی نادرست، به دنبال آسیب زدن به ایمان، امید و آینده مردم هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ "سیدعلی مهاجر" با اشاره به جنگ ترکیبی و فضای مجازی دشمنان علیه انقلاب اسلامی به منظور آسیب زدن به ایمان و امید مردم، تصریح کرد: امروز تنها راه مقابله با جنگ دشمن جهاد تبیین است و هفته دولت نیز بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی و دولت‌های آن است.

وی افزود : با وجود تبلیغات نادرست دشمنان علیه نظام و خدمات دولت، مردم همچنان پای انقلاب و آرمان‌های آن هستند.

همچنین بیان داشت : دشمن برای انتخابات امسال عدم همراهی نخبگان برای ثبت‌نام و مشارکت ۱۰ درصدی واجدین شرایط را پیش‌بینی کرده اما تعداد متقاضیان داوطلبی انتخابات در استان گلستان ۲۲۹ درصد رشد داشت که نشان خوبی از مشارکت مردم خواهد بود.

معاون استاندارگفت : دشمن همچنان با روایت‌های نادرست و القای ناکارآمدی نظام به دنبال ناامید کردن مردم است لذا امروز جهاد تبیین که به فرموده رهبر معظم انقلاب یک فریضه فوری و قطعی است باید مورد توجه همگان بالاخص کارکنان دولت و مدیران قرار گیرد.

مهاجر تصریح کرد : وظیفه همه ماست که با حفظ وحدت و هم‌بستگی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب به مسیر پیش‌رفت و رسیدن به قله‌ها ادامه دهیم.

گفتنی است: در این مراسم ۲۴۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۶۶۹۹۷۷۴ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۲۹۲ نفر افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.


 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .