عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی استان گلستان برگزار شد


دومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی استان گلستان برگزار شد

دومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی استان گلستان برگزار شد

دومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی استان در سال جاری به ریاست حاجی گلدی کر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، در این جلسه معاون استاندار پنجره ملی خدمات دولت هوشمند را راهی امن و موثر برای دسترسی برخط به خدمات دولتی دانست و با تبیین اهداف این پنجره از جمله بهبود سطح دسترسی شهروندان در دریافت خدمات از عزم جدی استان و اهتمام کارگروه در توسعه دولت الکترونیک خبر داد.
حاجی گلدی کر با اشاره به مهمترین شاخص‌های دولت الکترونیک بر اهمیت ویژه پروژه واحد مدیریت زمین تاکید و اجرای کامل آن را راهی جدی برای مبارزه با فساد دانست.
وی همچنین اجرای مصوبات کارگروه و ارائه گزارش اقدامات انجام شده را در ترسیم صحیح  نقشه راه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی موثر قلمداد کرد.
حاجی گلدی کر در پایان مجددا بر ارتقاء بهره وری از طریق فناوری ، در اولویت قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه هوش مصنوعی ، رعایت ماده ۳۶ قانون مدیریت خدمات کشوری و ... تاکید کرد.
گفتنی است در این جلسه آخرین وضعیت پروژه پنجره واحد مدیریت زمین در استان ، اتصال دانشگاههای استان به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و گزارش پروژه طرح زیر ساخت داده های مکانی sdi استان قرائت و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

دومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی استان گلستان برگزار شد

 



ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .