عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه‌ریزی، بدون آمار و اطلاعات دقیق، تیری است در تاریکی


برنامه‌ریزی، بدون آمار و اطلاعات دقیق، تیری است در تاریکی

برنامه‌ریزی، بدون آمار و اطلاعات دقیق، تیری است در تاریکی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت : برنامه‌ریزی، بدون آمار و اطلاعات دقیق، تیری است در تاریکی؛ هدف از سند آمایش سرزمینی در حوزه ورزش رسیدن به آمار و اطلاعات دقیق برای یک برنامه‌ریزی درست و بلند مدت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استاناری گلستان؛ "سیدعلی مهاجر" در جلسه شورای عالی ورزش استان اظهار داشت: اگر بخواهیم از آسیب‌های اجتماعی و آلودگی‌های مختلف حوزه اجتماعی پیش‌گیری کنیم یکی از راه‌های مهم و اثر گذار ورزش است.

وی افزود : ورزش هم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و هم پیش‌گیری از آسیب‌هایی که سلامتی جامعه را تهدید می‌کند و این نیاز به برنامه‌ریزی، بستر سازی و فرهنگ سازی دارد.

معاون استاندار بیان داشت : مجموعه استانداری حمایت و کمک در طرح‌ها و برنامه‌های حوزه ورزش را وظیفه خود و اجرای آنها را نیاز جوانان و جامعه ورزش استان می‌دانیم.

مهاجر تاکید کرد : طرح آزاد سازی سالن‌های ورزشی مورد تملک دستگاه‌ها و به رایگان در اختیار عموم قرار گرفتن این سالن‌ها، باید با جدیت اجرایی شود و در این مسیر باید مراقب رانت‌ها باشید تا نفع این طرح به صاحبان حق که مردم هستند برسد.

وی اظهار داشت : شایسته نیست تیم‌های ورزشی استان در لیگ‌های برتر، به واسطه مضیقه‌های مالی و عدم حمایت اسپانسر تنزل پیدا کنند. باید با تشریح ظرفیت‌های ورزشی و ایجاد انگیزه و گره زدن شرکت‌های اقتصادی با فضای ورزش، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در برابر جامعه که تکلیف قانونی آنها است را به سمت فضای ورزش هدایت نماییم.

برنامه‌ریزی، بدون آمار و اطلاعات دقیق، تیری است در تاریکی

 

برنامه‌ریزی، بدون آمار و اطلاعات دقیق، تیری است در تاریکی

 


 

 



ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .