عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گزارشی از آخرين وضعيت چند پروژه مهم عمراني استان


گزارشی از آخرين وضعيت چند پروژه مهم عمراني استان

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار در جمع خبرنگاران استان گفت: با توجه به پیگیری مسئولان، مناقصه تقاطع ورودی علی آباد از سمت فاضل آباد نیز در حال پیگیری است كه از ابتدای سال ۹۳ اجرای آن آغاز خواهد شد.

رضا مروتی با اعلام اینكه تقاطع غیرهمسطح كمربندی علی آبادكتول خرداد ۹۳ به بهره برداری میرسد گفت: كمربندی علی آبادكتول سال گذشته و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به صورت كامل به بهره برداری رسید.

وی همچنین افزود: تكمیل عملیات باقی مانده قطعات دوم و سوم محور گرگان – آزادشهر به طول ۲۹۲ به علاوه ۴۲ كیلومتر است كه اجرای آن به استناد قرارداد ۱۳ اسفند سال ۸۵ به اعتبار ۱۵۲ میلیارد ریال توسط شركت كندوان و زیر نظر مهندسین مشاور ره آورد در دست اقدام است و در حال حاضر پیشرفت فیزیكی این پروژه ۸۶ درصد و پیشرفت ریالی آن ۱۰۰ درصد است.

معاون عمرانی استاندار در ادامه به پروژه كمربندی گالیكش اشاره كرد و افزود: شروع كنارگذر گالیكش در دست پیگیری است كه با توجه به تلاش های انجام شده تملك اراضی آن فرآیندی زمان بر است و به صورت موقت و با مساعدت وزارت راه و شهرسازی بخشی از آن عملیات با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به اتمام رسید و باقی مانده آن با پیگیری و تولیت اداره كل راه و شهرسازی استان در حال تكمیل است.


تأیید کننده خبر : mohammadabadi
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1138
  • کد خبر : 116