عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقاطع غیرهمسطح علی آباد کتول 81 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

تقاطع غیرهمسطح علی آباد کتول 81 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح کنارگذر علی آباد کتول یکی از پروژه های خاص استان است، گفت: این پروژه در حال حاضر با 81 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اتمام خاکریزی، اجرای بخشی از آسفالت،تهیه و نصب نرده پل ها و نیوجرسی های جداکننده قرار دارد.

 

عادل مصدقی با حضور در محل کارگاه پیمانکاری این پروژه در محور علی آباد –گرگان بمنظور بازدید و بررسی و تسریع موانع موجود آن، گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا آخر بهمن ماه سال جاری بهره برداری و یکی از نقاط پرتصادف و حادثه خیز استان رفع می شود.

به گفته وی، در حال حاضر دیواره های بتنی، خاکریزی، بخشی از آسفالت،نرده،پل ها و ژئوگریدر(لایه های خاکریزی) انجام شده و به نوعی بخش های عمده سازه ای پروژه به اتمام رسیده است.

مصدقی تصریح کرد: مجموع عملیات کار شده در پروژه 27 هزارمتر مکعب خاکریزی، حدود 2800 متر مکعب بتن ریزی و 8800 تن حجم آسفالت گرم است که تاکنون 400 تن کار شده است.

وی ادامه داد: طول کل پروژه 1075 متر با دو رمپ غربی از سمت علی آباد به فاضل آباد و رمپ شرقی از سمت آزادشهر به علی آباد است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح علی آباد کتول در سال جاری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذار شده است، افزود: ساخت این پروژه از سال 92 دراختیار شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور قرار داشته است که بنا به دلایل اجتماعی و محلی و اعتباری طولانی شد .

مصدقی اظهارداشت: واگذاری این پروژه به اداره کل طی تشریفات اداری و نحوه اجرا طی مراحل قانونی مناقصات به پیمانکار منتخب واگذار و با اختصاص اولیه 30 میلیارد تومان اعتبار از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان یادآورشد: پیش بینی هزینه تمام شده آن با هزینه انجام شده از قبل 45 میلیارد تومان است که از محل منابع ملی تامین می شود.

 

 




نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .