عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش و پرورش مبنای همه تحولات است

معاون استاندار گلستان:

آموزش و پرورش مبنای همه تحولات است

آموزش و پرورش مبنای همه تحولات است

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و تقارن آن با هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت به فال نیک گرفت و گفت: آموزش و پرورش مبنای همه تحولات است.

علی‎اصغر طهماسبی صبح امروز در آئین بازگشایی مدارس که به صورت متمرکز در دبیرستان دخترانه واثقی برگزار شد، اظهار کرد: مبنای همه تحولات از آموزش و پرورش سرچشمه می‎گیرد اگر این تحولات نباشد نمی‎توانیم در بسیاری از امور تحول ایجاد کنیم.

 وی علم‎آموزی را نوعی عبادت خواند و تصریح کرد: علم‎آموزی از جنس توانایی است و توانایی از جنس دانایی بوده و دانایی از جنس قدرت است چنانکه قدرت نظام اسلامی را دانش‎آموزان، فرهنگیان، دانشگاهیان و علما شکل می‎دهند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: باید به جایگاهی که انقلاب اسلامی در علم‎آموزی کسب کرده ببالیم امروز رشد علمی نظام اسلامی ایران به 13 برابر رشد متوسط علمی جهان رسیده است.

 طهماسبی خاطرنشان کرد: اگر امروز سربازان دیپلماسی در عرصه مذاکرات 1+5 مظفر می‎شوند از علم‎آموزی است اگر استکبار جهانی، فناوری را به رخ جهانیان می‎کشد ما قدرت مردمی را به رخ آنها می‎کشیم.

 وی بیان داشت: استکبار جهانی 36 سال تحریم‎های ظالمانه و ناجوانمردانه را از ابتدای انقلاب اسلامی به ملت ایران تحمیل کرد که اوج آن در 12 سال گذشته به خاطر پیشرفت‎های هسته‎ای بود و اکنون با مقاومت و ایستادگی مردم توانستیم در عرصه‎های بین‎المللی یکی از موفقیت‎های جمهوری اسلامی را رقم بزنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تقارن بازگشایی مدارس را با هفته دفاع مقدس مبارک خواند و گفت: باید تجربیات و رشادت‎های دوران دفاع مقدس را به نسل جوان اطلاع‎رسانی کرد.

 طهماسبی بیان داشت: اگر امروز فضای مجازی و شبکه‎های اجتماعی توانسته جهان و ایران را درنوردد از جنس دانایی و توانایی است امروز در نظام اسلامی باید به خود ببالیم که به همه تهاجمات فرهنگی و شبیخون فرهنگی دشمن غلبه کردیم.

 وی با اشاره به اینکه ایران به باشگاه هسته‎ای و باشگاه فضایی جهان پیوسته است، گفت: استکبار جهانی برنمی‎تابد که کشوری در آسیا و خاورمیانه بتواند از فناوری نوین استفاده کند امروز جمهوری اسلامی ایران توانسته جزو امپراطوری علمی جهان و جزو شش کشور برتر در زمینه تکنولوژی و نانوتکنولوژی در جهان باشد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان داشت: اگر استکبار جهانی محدودیت‎هایی را برای کشورهای در حال توسعه ایجاد می‎کند اما نمی‎تواند فکر و اندیشه اندیشمندان را متوقف کند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1013
  • کد خبر : 12939