عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزیدگان کشوری رشته های ورزشی ،فرهنگی،هنری و علمی استان تجلیل شدند

باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

برگزیدگان کشوری رشته های ورزشی ،فرهنگی،هنری و علمی استان تجلیل شدند

برگزیدگان کشوری رشته های ورزشی ،فرهنگی،هنری و علمی استان تجلیل شدند

 مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری در رشته های ورزشی ،فرهنگی،هنری و علمی باحضور علی اصغرطهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان برگزار و از396 نفر برگزیده کشور تجلیل شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان باتاکیدبرنقش آموزش و پرورش درتوسعه جوامع گفت: قدرت نظام،مردم هستند و مبدا همه تحولات،آموزش و پرورش است و نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مردم محور و ولایی هموراه قدرشناس دانش آموزان و آموزش و پرورش است چون این قشرفرهیخته درهمه صحنه ها ی انقلاب حضوری فعال داشته و همواره پشتیبان نظام هستند.

وی بااشاره به تهدیدها و دسیسه هایی که دشمنان اسلام و نظام درراستای براندازی و بدنام کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: جدیدترین دسیسه دنیای استکبار، بدبین کردن مردم به نظام است.

طهماسبی افزود: دنیای کفردرتلاش است با تحمیل انواع فشارها بر مردم ،آحاد ملت را به نظام بدبین کرده و دولت را دردید آن ها ناتوان جلوه دهد.

وی درادامه با اشاره به حضور کسترده مردم درراهپیمایی یوم الله 13 آبان خاطرنشان کرد: مردم فهیم و بابصیرت ایران باحضورهمیشگی و باصلابت خود درصحنه این دسیسه استکباررا نقش برآب نمود.

وی درپایان، قدرشناسی و تجلیل ازززحمات دانش آموزان و معلمان درکسب رتبه های علمی و حضور درمسابقات جهانی را ضروری برشمرد و از آن به عنوان راه توسعه کشور یادنمود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .