عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه باید به فکر دانش آموزان نیازمند باشیم

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان :

همه باید به فکر دانش آموزان نیازمند باشیم

همه باید به فکر دانش آموزان نیازمند باشیم

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: همه باید به فکر دانش آموزان نیازمند باشیم و کمک به این افراد از سوی دیگر دانش آموزان قابل ستایش است.

دکتر کلثوم غفاری در مراسم جشن عاطفه ها در دبستان تلاش شهرستان گرگان اظهار داشت: در ایامی قرار گرفته ایم که باید قدر آن را بدانیم و برای حفظ ارزش ها و اهداف تلاش کنیم.

 وی مقارن بودن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس و همچنین دهه امامت و ولایت را یک اتفاق خجسته برشمرد و تصریح کرد: همه این مناسبت ها یک پیام مشترک دارند و آن هم این است که باید شما دانش آموزان بعنوان آینده سازان این مملکت تلاش کنید تا بتوانید آن طور که باید از کیان ایران اسلامی دفاع کنید.

 غفاری به دانش آموزان پیشنهاد نمود با راه اندازی کمپین کتابخوانی، مطالعات خود را فراتر از کتب درسی ادامه دهند تا بتوانند در آینده ایران اسلامی به عنوان یک فرد نخبه، به خوبی نقش ایفا کنند.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با تاکید بر اینکه نباید نیازمندان را فراموش کنیم خاطرنشان کرد: با کمک های شما عزیزان شرایطی فراهم می شود تا دانش آموزان نیازمند نیز از فرصت ادامه تحصیل بهره مند شوند تا آنها نیز با شکوفایی استعدادهای خود برای حفظ ارزش های انقلاب تلاش کنند.

 وی کمک به دانش آموزان نیازمند را بسیار قابل ستایش دانست و گفت: یکی از ویژگی های برجسته مسلمانان دستگیری از نیازمندان است.

شایان ذکر است مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان به همراه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم جشن عاطفه ها در دبستان فیضیه شهرستان گرگان نیز شرکت کرد .

همه باید به فکر دانش آموزان نیازمند باشیم

 

همه باید به فکر دانش آموزان نیازمند باشیم

 

همه باید به فکر دانش آموزان نیازمند باشیم

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1580
  • کد خبر : 13168