عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک مدیر کل امور بانوان گلستان به مناسبت روز اول مهر" باز گشایی مدارس "


پیام تبریک مدیر کل امور بانوان گلستان به مناسبت روز اول مهر" باز گشایی مدارس "

پیام تبریک مدیر کل امور بانوان گلستان به مناسبت روز اول مهر" باز گشایی مدارس "

 پیام تبریک مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان به مناسبت روز اول مهر" باز گشایی مدارس "

بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر فصل « مهر» از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانش آموزان و صاحبان علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان در محافل علم و فضیلت گسترانیدند.

آنچه مهر امسال را متمایز می سازد همزمانی آن با کلاس درس عاشورا و نهضت ماندگار آموزگار مکتب آزادی ،جهاد و شهادت ، حضرت حسین ابن علی (ع) است بزرگ مردی که لحظه لحظه ی حیاتش برای تمامی انسانهای آزادیخواه و حق طلب سرشار از درس زندگی است .

همچنین تقارن مطلع مهر و آغاز هفته دفاع مقدس یاد آور خلق حماسه بزرگ مردانی ازخیل معلمان و شاگردان مکتب ایثار و شهادت و فرصتی است برای تجدید میثاق مجدد با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و پاسداشت ارزش های با شکوه انقلاب اسلامی.

در چنین فرصت مغتنمی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه ی تلاشگران عرصه ی علم و دانش و ره پویان طریق حکمت و معرفت؛ به ویژه دانش آموزان عزیز صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم با توکل به خداوند متعال و تأسی به رهنمود های مقام معظم رهبری استوارتر و با نشاط تر از قبل برای رسیدن به مدارج عالی علمی و معنوی ودر مسیر رونق و شکوفایی چرخه های تولید علم و دانش حرکت کرده و در پرتو سیاست ها و برنامه های دولت اعتدال و تدبیر آینده ای روشن را از نظر علمی و مدیریتی برای میهن عزیزمان ایران اسلامی رقم بزنید .

در پایان برای همه دانش آموزان عزیزوکارکنان دلسوز و تلاشگر فرهنگی در عرصه ایمان ، علم و عمل صالح توفیقات روز افزون را در پرتواستعانت از خدای متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواستارم .

کلثوم غفاری توران

مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری گلستان


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : Banovan1403
  • بازدید : 1233
  • کد خبر : 37698