عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعتیاد در رأس همه آسیب های اجتماعی استان قرار دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

اعتیاد در رأس همه آسیب های اجتماعی استان قرار دارد

اعتیاد در رأس همه آسیب های اجتماعی استان قرار دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بعد از مطالعه و رتبه بندی آسیب های اجتماعی در استان گلستان، اعتیاد در رأس همه این آسیب ها قرار گرفت.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه کمیته توسعه مشارکتهای مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: مسأله پیش گیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر اولویت اول مسئولین استان است و جا دارد همه رسانه ها بخصوص صدا و سیما در ساخت و تولید انیمیشن، فیلم و آثار نمایشی در حوزه اعتیاد، که می تواند اثرگذاری ویژه ای در جامعه داشته باشد اهتمام بورزند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت گسترده شبکه های اجتماعی بیان کرد: در حال حاضر 70 درصد جمعیت کشور مخاطب شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هستند و باید از ظرفیتی به این بزرگی در حوزه اطلاع رسانی و پیشگیری از اعتیاد، بیشتر بهره گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به دلیل همسایگی با بزرگترین تولید کننده مواد مخدر جهان در پیشانی مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و این مسأله کار ما را بسیار سخت کرده است.  

وی با بیان اینکه با مبارزه سنتی به جایی نمی رسیم، گفت: علی رغم تمامی تلاشها و هزینه های کلانی که نظام صرف مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر نموده بازهم بر تعداد معتادین ما افزوده می شود.

طهماسبی ادامه داد: باید از ظرفیت دانشگاها استفاده کنیم و از اساتید و دانشجویان عزیز بخواهیم که با طرح ها و ایده های جدید ما را یاری دهند.

وی همچنین از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و اعضای این شورا خواست تا در شبکه های اجتماعی و گروههایی که عضویت دارند اقدام به اشتراک گذاری پیام هایی کوتاه و اثر گذار در خصوص آسیب اعتیاد و پیامدها و عواقب آن کنند و از ظرفیت شبکه های اجتماعی استفاده بیشتری نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تأکید کرد: اگر همین قدر جلسات و سیاست گذاری ها هم نباشد شک نکنید که جوانهای بیشتری را از دست خواهیم داد.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: پیرامون مبارزه با مواد مخدر همه دغدغه دارند اما با توجه به رشد فزاینده مواد مخدر صنعتی در جامعه، این مقدار کار کافی نیست و برای موضوع به این مهمی باید بیشتر کار کرده و وقت بگذاریم.

اعتیاد در رأس همه آسیب های اجتماعی استان قرار دارد

 

اعتیاد در رأس همه آسیب های اجتماعی استان قرار دارد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .