عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شیوه برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی از سالم ترین شیوه ها درجهان است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری:

شیوه برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی از سالم ترین شیوه ها درجهان است

شیوه برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی از سالم ترین شیوه ها درجهان است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: با اهرم های اجرایی و نظارتی که توسط مجریان و ناظران اعمال می شود، شیوه برگزاری انتخابات در ایران اسلامی از سالم ترین شیوه ها درجهان است.

"سیدعلی میرباقری" در گفتگویی با پایگاه اطلاع رسانی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، اظهار کرد: برگزاری انتخابات با حضور آگاهانه و حداکثری مردم از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید قدردان این دستاورد بزرگ باشیم.

وی با بیان اینکه در رژیم گذشته نیز انتخابات برگزار می شد، گفت: در انتخابات قبل از انقلاب، رای و نظر مردم ملاک نبود و نام افراد خاصی از صندوق ها بیرون می آمد اما امروز مردم ایران در کمال آزادی و با عقلانیت به افراد شایسته رای می دهند.

میرباقری اضافه کرد: انتخابات جریان مبارکی است که بایستی براساس عقل و تفکر، افراد شایسته را انتخاب کرد تا این افراد در چارچوب شرح وظایف قانونی خویش، قوانینی را که به نفع کشور و مردم باشد را تصویب نمایند.

وی با تاکید برضرورت حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات هفتم اسفند امسال تصریح کرد: هرچه حضور مردم در این عرصه سیاسی گسترده تر باشد، اقتدار و قدرت مندی نظام در برابر دشمنان و قدرت های بزرگ بیشتر می شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار گلستان، حمایت مردم از نظام و ایمان آنان به اسلام و انقلاب را وجه تمایز ملت ایران با مردم دیگر کشورهای جهان دانست و خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم درپای صندوق های اخذ رای، اقتدار نظام را تضمین می کند.

میرباقری همچنین برلزوم همکاری و تعامل نزدیک دهیاران با ستاد انتخابات در فرمانداری ها تاکید کرد و گفت: امکانات دهیاری ها متعلق به نظام است و هیچ دهیاری حق ندارد از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدایی استفاده کند.

وی، قومیت ها و درک شرایط حساس ملی و منطقه ای را از عوامل موثر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و گفت: هیات های اجرایی و نظارت نیز باید برای صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس، نهایت تلاش خود را انجام دهند.

میرباقری افزود: امروز دشمنان انقلاب بویژه آمریکا و متحدانش برای ضربه زدن به انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی کنند زیرا دشمنی آنان با ملت ایران و جهان اسلام پایانی ندارد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .