عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور آگاهانه مردم در انتخابات اقتدار و عزت نظام اسلامی را رقم می زند

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات کردکوی:

حضور آگاهانه مردم در انتخابات اقتدار و عزت نظام اسلامی را رقم می زند

حضور آگاهانه مردم در انتخابات اقتدار و عزت نظام اسلامی را رقم می زند
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات کردکوی گفت: حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار و عزت نظام اسلامی می شود.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کردکوی، مجتبی جمالی، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان در حاشیه سرکشی از شعب اخذ رأی ضمن دعوت از مردم برای حضوردر انتخابات اظهار کرد: حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات نتیجه ای مطلوب به نفع جامعه در سطح ملی و محلی خواهد داشت.
وی تأکید کرد: مشارکت مردم در انتخابات موجب اقتدار و عزتمندی نظام اسلامی، تقویت وحدت و انسجام ملی می شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان با بیان اینکه مجریان و دست اندرکاران برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور تلاش کرده اند، خاطرنشان کرد: از نظر مکانیزم ها و فرآیندهای اجرایی طبق برنامه هیچ مشکلی از باب موضوعات و مسائل اجرایی، امنیتی و پشتیبانی نداریم.
وی با اشاره به حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رأی از ساعات ابتدایی رأی گیری افزود: با توجه به مشارکت مطلوب مردم انتظار داریم که میزان مشارکت نسبت به دوره گذشته که 78 درصد بود افزایش پیدا کند.
جمالی درباره تعداد شعبات اخذ رأی هم گفت: مردم شهرستان می توانند برای رأی دادن به 80 شعبه اخذ رأی شامل 34 شعبه شهری و 46 شعبه روستایی مراجعه نمایند.
وی بیان کرد: مردم علاوه شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، افراد منتخب خود را از بین 49 نامزد برای شورای شهر و 226 نامزد شورای روستا انتخاب می کنند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .