عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردم محورشدن اردوهای راهیان نور سبب ماندگاری این سفر معنوی خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

مردم محورشدن اردوهای راهیان نور سبب ماندگاری این سفر معنوی خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مردم محور شدن اردوهای راهیان نور سبب ماندگاری این سفر معنوی خواهد شد.

"علی اصغر طهماسبی" در آیین تجلیل از خادمان و فعالان ستاد راهیان نور استان گلستان افزود: راهیان نور برشی از حساسترین مقطع تاریخ انقلاب اسلامی ما استکه همان فرهنگ جبهه های حق علیه باطل است و باید از این ظرفیت و فرصت در جهت پیوند هر چه بیشتر مردم و بخصوص جوانانمان با فرهنگ ایثار و شهادت ، استفاده بهینه ببریم.

وی با بیان اینکه فرهنگ در رأس تمام فعالیتها قرار دارد، اظهار داشت: باید از تمام ظرفیتهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای هویت بخشی به جریان راهیان نور و فرهنگسازی در این حوزه استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان خاطرنشان کرد: سفر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در قالب راهیان نور باعث می شود تا قوت قلب پیدا کرده و غبار غفلت را از ذهن و دلهایمان بزداییم، از اینرو راهیان نور باید در جامعه ما یک باور استمرار محور باشد.

در پایان این جلسه توسط دکتر صادقلو استاندار گلستان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از خادمان و مجریان سفرهای معنوی راهیان نور در استان گلستان تجلیل شد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .