عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برای انتخاب اصلح به حجت برسید / بازی با آبروی مردم گناهی نابخشودنی است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری:

برای انتخاب اصلح به حجت برسید / بازی با آبروی مردم گناهی نابخشودنی است

برای انتخاب اصلح به حجت برسید / بازی با آبروی مردم گناهی نابخشودنی است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، بر به حجت رسیدن انتخاب فرد اصلح تاکید کرد.

"سید علی میرباقری" در جمع فعالان فضای مجازی استان گلستان با اشاره به ضریب نفوذ فضای مجازی در زندگی بشر اظهار کرد: نکته مهم و حائز اهمیت در برخورد ما با این فضای به شدت گسترده، تلاش برای بهره وری مطلوب از این قضیه در جهت اهداف خودمان است.

وی با بیان اینکه استفاده از ابزار نوین تبلیغاتی در انتخابات پیش رو برای همه یک فرصت محسوب می شود افزود: نباید این فرصت به فضایی برای بداخلاقی های انتخاباتی و سیاسی تبدیل شود و رفتاری بر خلاف آموزه های دینی ما در این فضا دیده شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با تاکید بر اینکه همه آنان که زیر پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی زندگی می کنند باید پای صندوق بیایند خاطرنشان کرد: حضور پای صندوقهای رای یعنی من برای سرنوشت کشورم حرف، ایده و نظر دارم و کسانی که پای صندوق نروند حق بیان نظر را از خود گرفته اند.

میرباقری همه افرادی که توسط شورای نگهبان تایید شده اند را صالح دانست و گفت: حال مردم باید ضمن حضور پرشور در انتخابات پیش رو برای انتخاب کاندیدای اصلح از میان این افراد به حجت برسند.

وی با اشاره به داستان حضرت مریم (س) در قرآن کریم تصریح کرد: ایشان در بیان قرآن و روایات یکی از چهار زن برتر خلقت است و با اینکه پاک و طاهر بود و به اذن خدا بدون همسر فرزندی را به دنیا آورد از ترس ریخته شدن آبرویش آرزو می کند ای کاش قبل از روبرو شدن با مردم مرده باشد تا لحظه ای آبرویش در مظان اتهام و تردید قرار نگیرد و این نشان می دهد آبروی انسانها چقدر مهم و حیاتی اشت.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با تاکید بر اینکه کاندیداها و طرفدارانشان مراقب باشند با آبروی سایر کاندیداها بازی نکنند، اذعان کرد: همه باید بدانند بازی با آبروی مردم گناهی نابخشودنی است و خشم خداوند را به دنبال دارد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .