عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدگاه مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در خصوص انتخابات هفتم اسفند


دیدگاه مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در خصوص انتخابات هفتم اسفند

بهمن طیبی در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات خانه ملت و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اهمیت حضور گسترده، از اهمیت این رویداد سیاسی و سرنوشت ساز بودن آن سخن می گویند.

بهمن طیبی در گفتگو با روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان از مردم خواستند با حضور فعالانه، پر شور و گسترده خود در انتخابات هفتم اسفندماه، دشمنان را از توطئه چینی مایوس کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این خصوص گفت: انتخابات در هر کشور عرصه حضور مردم و صحنه تجلی اراده مردمی در تعیین سرنوشت و آینده خویش است.

وی بیان کرد: در شرایط حساس کنونی کشور حضور افراد در پای صندوق های رای بسیار تعیین کننده است و شرکت در این انتخابات لبیکی دوباره به نظام اسلامی و ارزشهای برآمده از آن است.

وی گفت: ملت ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رای بار دیگر به همه بدخواهان نظام نشان می دهند که همواره پشتیبان نظام هستند.

بهمن طیبی اظهار کرد: حضور در پای صندوق های رای یک تکلیف است و مردم به دنیا خواهند فهماند که همچنان پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

وی ادامه داد: حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دو خواسته مقام معظم رهبری از ملت است و مردم و به خصوص جامعه بزرگ ورزش گلستان با انتخاب فرد اصلح باید دشمن را مایوس کنند.

انتخابات دهمین دوره خانه ملت و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

افزون بر 59 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی استان گلستان فعالیت دارند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .