عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس شورای ترافیک استان از کاهش 12 درصدی تصادفات درون شهری خبر داد


رئیس شورای ترافیک استان از کاهش 12 درصدی تصادفات درون شهری خبر داد

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار و رئیس شورای ترافیک استان در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان که با حضور دستگاههای ذیربط در محل استانداری گلستان برگزار شد از کاهش 12 % تصادفات درون شهری خبر داد و گفت: همت و همکاری و هماهنگی کلیه دستگاههای عضو شورای ترافیک صورت گرفته ، از جمله دلایل این رویداد ترافیکی است.

رضا مروتی گفت: اثرات مطلوب در اموراتی از قبیل تردد و عبور ومرور ، اجرای اصول مهندسی ترافیک و آموزش و فرهنگ سازی در شهرها از جمله نتایج مثبت این کاهش بوده است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر برنامه ریزی جهت ایام باقیمانده تابستان با توجه به افزایش حجم سفرها در ماه شهریور خاطرنشان کرد: در این خصوص دستگاه های متولی از تقویت ابزار موجود و بکارگیری تمام توان سازمانی جهت ارائه خدمات متناسب با حوزه وظیفه مندی خود به مسافران بهره و استفاده نمایند.

معاون عمرانی استاندارلزوم اقدامات پیشگیرانه جهت تامین ایمنی ترافیک و ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل با توجه به آستانه بازگشایی مدارس را یادآور شد و گفت: تمامی شهرداری های سی گانه تابعه استان موارد مربوطه را مورد توجه قرار دهند تا انشاا.. جابجایی محصلین در ایام سال تحصیلی جدید با اطمینان ، آسایش خاطر جهت دانش آموزان عزیز استان صورت گیرد.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 806
  • کد خبر : 24879