عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گاز گلستان در وصول مطالبات معوقه صنایع با ظرافت عمل کند


گاز گلستان در وصول مطالبات معوقه صنایع با ظرافت عمل کند

سرپرست معاونت عمرانی استانداری گلستان گفت: گاز گلستان در وصول مطالبات معوقه صنایع با ظرافت عمل کند.

"رضا مروتی" در دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان واعضای هیئت‌مدیره شرکت گاز استان با قدردانی از تلاش‎های کارکنان گاز گلستان در زمینه خدمات‎رسانی و توسعه گازرسانی این استان،خواستار نگاه برنامه‎محوری شرکت گاز به همراه هدفمندبودن امورات، انضباط حاکم، اطلاع‎رسانی به موقع و همچنین فعال و آنلاین بودن سایت شرکت شد.
وی،دقت نظر شرکت گاز در حوزه خدمات‎رسانی را مورد توجه قرار داد و افزود:خوشبختانه فعالیت‎های گاز گلستان تاکنون براساس برنامه‎محوری و مطابق با ضوابط موردنظر انجام شده است که امیدواریم در ادامه مسیر نیز این روند را به نحو شایسته‎ای حفظ کرده و در راستای پیشبرد آن مطابق برنامه و منابع پیش‎بینی شده تلاش شود.
مشکلات بخش صنعت با همدلی و همکاری مرتفع شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری گلستان با اشاره به خدمات ویژه شرکت گاز در بخش گازرسانی به صنایع این استان، اذعان داشت: نیاز است در راستای توسعه گازرسانی به صنایع و شهرک‎های صنعتی توجه خاصی شده و مشکلات موجود در این بخش با همدلی و همکاری مرتفع شود.
مروتی با تأکید بر مدنظر قرار دادن ملاحظات در بخش صنایع، گفت: باید به شکلی عمل شود هیچ گونه نگرانی از این بابت به وجود نیاید و در نحوه وصول مطالبات معوقه با ظرافت عمل شده و با تعاملات سازنده موضوع به خوبی حل و فصل شود.
رمضانعلی سنگدوینی، مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده در زمینه گازرسانی در سطح استان و روند اجرای پروژه‎ها را ارائه کرده و به تشریح برنامه‎های سال جاری و آینده شرکت پرداخت.
در ادامه هر یک از اعضای هیئت‌مدیره گاز گلستان نقطه نظرات و پیشنهادات مورد نظر خود را ارائه کردند و خواهان حمایت‎های بی‎دریغ در این زمینه شدند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1552
  • کد خبر : 301