عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران باید مردمی باشند و به مطالبات توجه کنند

استاندار گلستان:

مدیران باید مردمی باشند و به مطالبات توجه کنند

استاندار گلستان گفت: مدیران باید مردمی باشند و به خواسته ها و مطالبات مردم و برطرف کردن آن ها توجه کنند.

دکتر “حسن صادقلو “در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت گاز با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و همکاری تنگاتنگ مسئولان و دستگاه های ذیربط افزود: همه ما باید بتوانیم با تمام وجود در راستای توسعه استان و انجام امور و وظایف محوله با جدیت تلاش کنیم.
وی ضمن تأکید بر برنامه ریزی و نظارت دقیق بر روند فعالیت های جاری گفت: باید به شکلی عمل شود که مطالبات مردم در اولویت قرار گیرد و آن ها هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشند و در اسرع وقت به درخواست های آنان پاسخ داده شود.
دکتر صادقلو هم چنین در باره مطالبات معوقه شرکت گاز گفت: این کار باید با ظرافت عمل شود به طوری که نه حقی از بیت المال ضایع شود و نه مردم تحت فشار قرار گیرند و مناطقی نیز که برای توسعه گازرسانی حفاری می شود در اسرع وقت با هماهنگی ادارات و سازمان های ذیربط بازسازی و مرمت شود.
استاندار گلستان در پایان بر استمرار هر چه بیش تر تعامل شرکت گاز با استانداری و پیگیری امور تأکید کرد.
در این دیدار رمضانعلی سنگدوینی مدیرعامل شرکت گاز گلستان گزارشی از اقدامات انجام شده برای توسعه گازرسانی در استان، روند اجرای پروژه ها، عملکرد شرکت در شروع فصل سرما و هم چنین برنامه های آینده را ارائه کرد.
در ادامه هر یک از اعضای هیئت مدیره گاز گلستان نیز مباحثی پیرامون روند گازرسانی و مسائل و مشکلاتی که مانع توسعه گازرسانی است را عنوان کردند و خواهان حمایت استاندار در برطرف کردن معضلات موجود شدند.


تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1175
  • کد خبر : 339