عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جذب اعتبارات نیاز به آگاهی و پیگیری مستمر مدیران دارد

مروتی :

جذب اعتبارات نیاز به آگاهی و پیگیری مستمر مدیران دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه مشترک با مدیران استان گفت : راه جذب اعتبارات برای استان باز است و نیاز به آگاهی ، پیگیری مستمر و مداوم جهت جذب اعتبارات ملی و .... دارد.

رضا مروتی افزود: اگر مدیران فقط به فکر میز یا منفعت های شخصی و گروهی باشند به طور قطع هیچ اعتباری نصیب استان نخواهد شد اما اگر با تلاش و پیگیری‌های مستمر به دنبال حفظ و بدست آوردن بیشتر امکانات و منافع برای استان باشند بسیاری از این اعتبارات به راحتی جذب خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاهها استانی در جذب اعتبارات باید قاطع ، شجاع و پیگیر باشند تصریح کرد: هر مسئول و مدیری در استان برای جذب اعتبارات باید در هفته به وزرات خانه یا سازمان مربوط سفر کند که حسن این کار دریافت امکانات و منابع بیشتر برای استان است.

مروتی همچنین اظهارکرد: جذب و تخصیص اعتبارات از محل سرفصل‌ها در کشور متفاوت است و اگر حرکت مدیران قوی باشد به یقین می توان اعتبارات بیشتری را جذب کرد.

معاون عمرانی استاندار در خاتمه اضافه کرد: گلستان در ابعاد گوناگون دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مهمی است که باید از این فرصت‌ها برای توسعه استان بهره برد.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 1019
  • کد خبر : 3587