عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخستين جشنواره ايده هاي برتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر در گلستان برگزار خواهد شد

با اعلام دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان:

نخستين جشنواره ايده هاي برتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر در گلستان برگزار خواهد شد

نخستين جشنواره ايده هاي برتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر در گلستان برگزار خواهد شد

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گلستان گفت: تدبير دولت دکتر روحانی بر اجتماعي كردن امر مبارزه با مواد مخدر است، از اینرو؛ حضور همگاني در راستاي مبارزه با مواد مخدر امری لازم و ضروري است.

"سید احمد حسینی" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان اظهار داشت: همه باید دست به دست هم دهند تا با اين بلای خانمان سوز به صورت علمي و عملي مبارزه شود که با توجه به پيچيدگي هاي خاص اين حوزه لازم است تا در شيوه هاي مبارزه نيز بازنگري شده و در اين زمينه از ايده ها و طرحهاي نوآورانه نيز استفاده گردد.

وی ادامه داد: به همين منظور براي جلب مشاركت عمومي و استفاده از نظرات انديشمندان، صاحبنظران و افرادي كه در اين حوزه تجربه علمي و عملي دارند در تاريخ 29 دی ماه جاری اولين جشنواره ايده هاي برتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر در گلستان، همزمان با 4 استان ديگر، در سطح كشور برگزار مي شود.

حسيني افزود : تاکنون شيوه هاي مختلفي در تمام حوزه ها براي مبارزه با مواد مخدر به كارگرفته شده است و در زمينه های مقابله، فرهنگي و پيشگيري، درمان و حمايتهاي اجتماعي، توسعه مشاركتهاي مردمي و... فعاليتهاي ارزشمندی توسط نظام مقدس جمهورس اسلامی و دولتمردان انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی در امر مبارزه با مواد مخدر تاكنون 3 هزار و هفتصد شهيد و12 هزارجانباز را نثار نموده است و همه ساله هزينه هاي بسياري در راه پیشگیری ، مقابله و درمان در حوزه مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر در کشور صرف مي شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بیان داشت: مي بينيم كه با توجه به حضور نیروهای ناتو در افغانستان هر روز توليد مواد مخدر در اين كشور افزايش مي يابد كه طبق آخرين اعلام امسال 17% نسبت به سال گذشته، زمين هاي زير كشت خشخاش در افغانستان افزايش داشته است.

حسینی در پایان تأکید کرد: با توجه به اينكه کشور ما در همسایگی کشور افغانستان و در معرض ترانزیت مواد مخدر و آسیبهای حاصل از این پدیده شوم قرار دارد لازم است با مشاركت همگاني و حضور مردمی در اين عرصه، به توفيقات لازم دست یابیم.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .