عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هم اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه منابع طبیعی با مدیرکل پدافندغیرعامل


جلسه هم اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه منابع طبیعی با مدیرکل پدافندغیرعامل

جلسه هم اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه منابع طبیعی با مدیرکل پدافندغیرعامل

تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشگاه منابع طبیعی گرگان با تجری مدیرکل پدافند غیرعامل دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار تجری درخصوص همکاری علمی با دانشگاه منابع طبیعی درخصوص مسائل و آسیب های محیط زیست و شیلات و دیگر تهدیدات زیستی تأکید نمودند. 
همچنین وی درخصوص امضاء توافقنامه در زمینه پدافند غیر عامل و پژوهش در زمینه های تخصصی با دانشگاه منابع طبیعی و مسائل ریزگردها و درختان میوه این منطقه و آماده سازی کشور نسبت به تهدیدات و پاتک های دشمن اشاره نمودند. وی افزود امیدواریم که بصورت علمی در این زمینه ها فعالیت هایی انجام شود و نتایج مثبتی دریافت کنیم.
تجری در خصوص آغاز فعالیت شرکت صحیفه ی اسکان که به عنوان مجری طرح مطالعات جامع پدافند غیرعامل استان و همکاری در اتاق فکر پدافند غیرعامل نیز اشاره نمودند. 
در ادامه دکتر قربانی دارای مدرک تحصیلی دکترای شیلات و عضو هیئت علمی دانشگاه منابع طبیعی گرگان و دکتر رضایی دکترای محیط زیست و عضو هیئت علمی دانشگاه منابع طبیعی و دکتر میراحمدی درخصوص آسیب ها و تهدیدات دشمن در حوزه آگروتروریسم و بیوتروریسم و همکاری پژوهشی با اداره کل پدافند غیرعامل توضیحاتی را ارائه نمودند. 

جلسه هم اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه منابع طبیعی با مدیرکل پدافندغیرعامل

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : پدافند
  • بازدید : 1799
  • کد خبر : 45599