عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وحدت اقوام و مذاهب، سپر فرهنگی استان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

وحدت اقوام و مذاهب، سپر فرهنگی استان است

وحدت اقوام و مذاهب، سپر فرهنگی استان است

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: وجود اقوام و مذاهب در استان و اتحاد وحدت آنان با یکدیگر، سپر فرهنگی قوی را در استان گلستان ایجاد کرده است.

"علی اصغر طهماسبی" در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اتحاد اقوام و زندگی مسالمت آمیز آنان در کنار یکدیگر، استان گلستان را از دیگر استان ها متمایز کرده است و همین مساله نشان دهنده اهمیت انقلاب و دستاوردهای آنان برای مردم است.

وی افزود: همدلی و همگرایی از مزیت های انقلاب بود که نمونه آن به خوبی در گلستان دیده می شودو مسئولان باید حافظ این وحدت مثال زدنی باشند.

طهماسبیگفت: آمریکا بعد از خروج از برجام مبارزه ترکیبی از جمله جنگ روانی و اقتصادی را علیه انقلاب شروع کرده است که اگر از این مساله غافل شویم، معاندان انقلاب به راحتی در کشور نفوذ خواهند کرد.

وی ادامه داد: بی شک در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب دشمنان بیکار نمی نشینند و با ترفندها و هجمه های مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی به دنبال تضعیف نظام هستند، در چنین شرایطی همه مسئولان و روحانیون و افرادی که تریبونی در اختیار دارند، موظفند امید و نشاط را در بین مردم افزایش دهند و با آگاه سازی از تشویش اذهان عمومی بخصوص نسل جوان و نوجوان ممانعت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان افزود: دولت برای تامین امنیت مرزها و زندگی مردم مبالغ گزافی را هزینه می کند و نباید اجازه داد این امنیت به راحتی به دست دشمنان نظام تبدیل به ناامنی شود.

طهماسبی خاطرنشان کرد: اکنون که در آستانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم، اگر از داخل غافل شویم و وقتمان را به درگیری های سیاسی و جناحی تلف کنیم فرصت فتنه های جدید را به منافقان کوردل، ضد انقلاب و معاندین خواهیم داد.

وی در پایان تأکید کرد: الان وقت هم دلی و هم افزایی است و باید پشت هم بایستیم تا به یاری خداوند این جنگ نابرابر اقتصادی را هم پشت سر بگذاریم.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

وحدت اقوام و مذاهب، سپر فرهنگی استان است

وحدت اقوام و مذاهب، سپر فرهنگی استان است

وحدت اقوام و مذاهب، سپر فرهنگی استان است

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .