عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رفع دغدغه اجتماعی کودک همسری، همت همگانی می طلبد


رفع دغدغه اجتماعی کودک همسری، همت همگانی می طلبد

  رفع دغدغه اجتماعی کودک همسری، همت همگانی می طلبد

در آستانه سفر رئیس جمهور محترم به گلستان، سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در جمع صمیمی کارشناسان و فعالان حوزه بانوان شهرستان گالیکش و با حضور فرماندار شهرستان خواستار شد، با همت همگانی و استفاده از ظرفیت علمای دینی و بزرگان اقوام در رفع دغدغه اجتماعی کودک همسری و کاهش آسیب‌های اجتماعی مرتبط با آن اقدام شود.
الهه غیناقی در ادامه با اشاره به پیگیری بیمه زنان قالیباف در دولت تدبیر و امید آن را امر مؤثری در  خصوص رونق فرهنگ قالیبافی قلمداد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، افزود با توجه به اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوآوری در برنامه ها و ارتقای نشاط و امید در جامعه باید در اولویت قرار گیرد.
سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در پایان با تأکید بر ظرفیت بانوان شهرستان گالیکش برای برگزاری یک مراسم در شأن نظام جمهوری اسلامی، حضور با شکوه خانواده ها در استقبال از رئیس جمهور محترم را مرهون درایت و مدیریت بانوان دانست.
فرماندار شهرستان گالیکش با تأکید بر سبقه خوب شهرستان در زمینه فعالیت بانوان خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 600 بانوی فعال در حوزه های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی در سطح شهرستان مشغول به فعالیت می‌باشند.
حسین مایلی در ادامه با اشاره به تسهیلات خوب دولت تدبیر و امید در زمینه بیمه عشایر و روستایی اظهار کرد: پوشش فراگیر بانوان نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است.

رفع دغدغه اجتماعی کودک همسری، همت همگانی می طلبد 

رفع دغدغه اجتماعی کودک همسری، همت همگانی می طلبد

 

ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 572
  • کد خبر : 56010