عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش "زن اسلامی "در بندرترکمن برگزار شد

با حضور مدیرکل امورزنان و خانواده استانداری گلستان:

همایش "زن اسلامی "در بندرترکمن برگزار شد

همایش "زن اسلامی "در بندرترکمن برگزار شد

 مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: همه تحلیلگران انقلاب اسلامی حضور همه اقشار جامعه را زیر لوای انقلاب اسلامی حقیقتی آشکار میدانستند اما آنچه در صحنه های مختلف انقلاب چشمگیر تر از همه بود حضور زنان در جای جای مبارزات مردمی بود.

فائزه عبداللهی در همایش "زن اسلامی" در بندرترکمن افزود: این حضور همه جانبه زنان بدان درجه از اهمیت بود که در بیانات حضرت امام خمینی (ره) نهضت اسلامی مدیون زن ها دانسته شد چرا که حضور آنان سبب می شد که مردها به تبع زنها در خیابان می ریختند و از آنها الهام می گرفتند . توفیق پیروزی انقلاب همین همت بلند زنان و مردان این جامعه است

وی اظهار داشت: نهضت امام راحل براساس معیارها وارزش های اسلامی شکل گرفت و این ارزش ها و باورهای دینی باعث تفاوت این نهضت با سایرقیام های جهان شد.

وی یاد آور شد: امام راحل بود که زنان را از حاشیه جامعه به متن آورده و باعث شد تا زن درجریان انقلاب نقش محوری خود را در پیشبرد اهداف والای نهضت اسلامی ایران باز یابد.

 عبداللهی خاطر نشان کرد : زنان در 50 سال حکومت پهلوی همچون ایام جاهلیت به کالا و ابزارتبدیل شده بودند پس از انقلاب با حفظ کرامت انسانی در تمام عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی شایستگی های خود را به ظهور رساندند.

وی افزود: نقش تأثیرگذار زنان ایران اسلامی نه تنها در مبارزات انقلابی که در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز مشهود و نمایان است و این را می توان از عرصه های پشتیبانی تا خط مقدم نبرد با ظلم به خوبی مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: زنان ایران اسلامی همواره با بصیرت و شناخت در میدان مقابله با استکبار حضور داشته اند و این بصیرت و شناخت را به فرزندان و خانواده خود منتقل و آگاهی بخشی لازم را به جامعه ارائه کرده اند.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری با بیان اینکه ما با حضور جوانان پویا و با نشاط برای پیمودن راه هایی پر افتخار گام بر می داریم خاطر نشان کرد : جوانان ما باید با بیداری در برابر توطئه های دشمنان مقاومت نمایندو از بیانات رهبر معظم ( دام ظله العالی ) به جوانان اروپا و آمریکا درس بگیرند که ندای اسلام را با تدبیر و تفکر به جامعه جهانی برسانند.

عبداللهی بیان داشت : آرامش و امنیت در کشور ما مرهون وحدت ما است اجازه ندهیم دشمنان با ترفند های شیطانی این نعمت بزرگ الهی را که با رشادت و ایثار گری شهدا و جانبازان به دست آمده از ما بگیرندو با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حضور خود را در این حماسه تاریخی رقم می زنیم

همایش "زن اسلامی "در بندرترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 909
  • کد خبر : 6192