عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مردم در صحنه های انقلاب همه مشکلات را مرتفع خواهد کرد

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار در آق قلا:

حضور مردم در صحنه های انقلاب همه مشکلات را مرتفع خواهد کرد

حضور مردم در صحنه های انقلاب همه مشکلات را مرتفع خواهد کرد

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار گلستان در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان آق قلا گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، بزرگترین پشتوانه‌ برای تیم مذاکره کننده هسته ای است و باعث شده است که تیم مذاکره کننده با قدرت مضاعف در عرصه های بین المللی حاضر شوند.

مهندس علی مرگدری با اشاره به توانمندی های علمی ایران اظهار داشت : امروز جمهوری اسلامی مقتدر و توانمند در تمامی عرصه ها به ویژه علمی و پژوهشی و سربلند و سرافراز در عرصه های بین المللی می درخشد و زمینه ساز و بستر ساز حرکت های الهی در تمام نقاط جهان شده است .

وی با تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امسال گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است ،این انقلاب را خود مردم رقم زدند ؛خود مردم آن را حفظ می کنند و خودشان نیز حرکت رو به رشد آن را استمرار می بخشند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری گلستان اضافه کرد: انقلاب اسلامی معجزه الهی و مردمی بود که علی رغم توطئه های دو ابرقدرت شرق و غرب با اتکا به خداوند متعال و رهبری امام راحل (ره) و به پشتوانه مردم به وقوع پیوست با وحدت و اتحاد این ملت بزرگ تداوم یافته است .

مهندس مرگدری در پایان افزود: امروز افتخار ما این است که علی رغم تحریم های اقتصادی استکبار جهانی ایران اسلامی در بسیاری از شاخص های علمی جزو قدرت های برتر دنیاست و ملت ایران نشان داده است که می تواند با عزم ملی و مدیریت جهادی و با تدبیر و تلاش مضاعف به آرامی برتمامی مشکلات فائق آید.

حضور مردم در صحنه های انقلاب همه مشکلات را مرتفع خواهد کرد

 

حضور مردم در صحنه های انقلاب همه مشکلات را مرتفع خواهد کرد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 736
  • کد خبر : 6291