عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فعالیت کمیته امداد گلستان در حوزه زنان و خانواده قابل تقدیر است

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان :

فعالیت کمیته امداد گلستان در حوزه زنان و خانواده قابل تقدیر است

فعالیت کمیته امداد گلستان در حوزه زنان و خانواده قابل تقدیر است

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: نقش آفرینی های کمیته امداد امام (ره) گلستان در حوزه زنان و خانواده قابل تقدیر است.

فائزه عبدالهی در همایش تجلیل از زنان خیر و نیکوکار استان اظهار داشت: الگوهای دینی به ما آموختند که دیگران را به خودمان مقدم برشماریم.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا سبک زندگی فاطمی را ترویج دهیم ، تصریح کرد: زنان خیر و نیکوکار کسانی هستند که در مسیر الگو پذیری از بانوی دو عالم گام برداشته اند و در همین راستا با کمک های خود از نیازمندان دستگیری می کنند.

عبدالهی گفت: روحیه نوع دوستی کمک می کند انسان ها از مشکلات خود رها شده و حس خوشایندی نسبت به زندگی و آینده داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان با قدردانی از تلاش های همه نیکوکاران بیان داشت: با کمک های شما امروز این نهاد مقدس فعالیت های ارزشمندی در راستای زنان و خانواده انجام داده و با این نقش آفرینی ها این نهاد در این حوزه در ردیف دستگاه های برتر قرار دارد.

وی خطاب به زنان نیکوکار متذکر شد: با اعتماد به کمیته امداد انتخاب خوبی داشته اید و انشاا... زمینه اعتماد دیگران را نیز به این مجموعه فراهم سازید.

شایان ذکر است : در همایشی از زنان نیکوکار و خیر گلستانی که برای خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان با کمیته امداد امام (ره) گلستان همکاری دارند با اهداء هدایای و لوح سپاس قدر دانی شد.

گفتنی است : در این همایش از ثریا کسای با 58 سال همکاری با امداد، زهرا قلی نژاد حامی طرح محسنین و کمک به درمان نیازمندان ، فاطمه دولت پور مدیر موسسه خیریه و کمک برای جهیزیه و درمان، مهناز مظفری حامی طرح کوثر و امدادیار، بیکی زاده رابطه فرهنگی با کمیته امداد، مریم صحت نژاد پرداخت کننده زکات حمایتی و... دیگر بانوان خیرگلستانی قدر دانی شد.

در پایان این همایش مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان از نمایشگاه طرح های اشتغال مددجویان کمیته امداد در قالب طرح هی صنعتی، تولیدی، دامپروری، خدماتی و هنرهای دستی بازدید کرد.

فعالیت کمیته امداد گلستان در حوزه زنان و خانواده قابل تقدیر است

 

فعالیت کمیته امداد گلستان در حوزه زنان و خانواده قابل تقدیر است

 

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 694
  • کد خبر : 6908