عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرهنگ صرفه جویی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان :

فرهنگ صرفه جویی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان در آیین عملیات اجرایی ساختمان توانمندسازی بانوان در شبکه آبیاری و زهکشی قره سو - زرینگل گفت: صرفه جویی نیاز به هفته، ماه و زمان ندارد. ما باید به گونه ای فرهنگ سازی کنیم که صرفه جویی به فرهنگ روزمره مردم تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، عزیزه امامی اظهار کرد: هزینه تامین منابع آبی در کشو واستان بسیار بالاست و شرکت آب منطقه ای گلستان بیشترین اعتبارات عمرانی را در استان هزینه می کند، تا بتواند منابع آب استان را تامین و به عدالت در کل استان توزیع نماید. بنابر نیاز است فرهنگ صرفه جویی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه هزینه تامین آب در کشور و استان برای مردم تببین نشده است ، افزود: باید در این زمینه اطلاع رسانی گسترده تری توسط رسانه ها انجام شود تا بتوانیم  با توجه به بحران کم آبی استفاده بهینه تری از منابع آبی در استان در بخش های مختلف داشته باشیم.
امامی تصریح کرد: کلنگ زنی پروژه توانمند سازی بانوان در منطقه تحت پوشش شبکه قره سو - زرینگل  می تواند به نقش محوری بانوان در اقتصاد خانواده و مدیریت تامین منابع مالی خانواده کمک شایانی کند.
وی بیان کرد: متاسفانه در سال های اخیر در برخی روستاها و شهرها بانوان نقش محوری جهت تامین و مدیریت منابع اقتصادی خانوار را از دست داده اند ، اما در استان به دلیل تنوع اقوام و تنوع صنایع دستی، ایجاد چنین مراکزی ضمن افزایش اشتغال و توسعه منطقه می تواند در کاهش فقر، افزایش تولید و بهره وری و همچنین افزایش انگیزش و تقویت روحیه زنان موثر باشد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .