عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه (س) درزندان نسوان گرگان برگزار شد

با حضورمدیر کل بانوان و خانواده استانداری گلستان؛

مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه (س) درزندان نسوان گرگان برگزار شد

مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه (س) درزندان نسوان گرگان برگزار شد

همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س)وهفته بزرگداشت مقام زن باعنوان «زن، خانواده سالم، جامعه سالم» مراسم جشنی در زندان نسوان گرگان با حضور فائزه عبداللهی مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری،رقیه رحمانی –مدیرکل بهزیستی،امینی-مدیرکل زندانهای استان وجمعی ازمشاورین اموربانوان دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری دراین مراسم طی سخنانی به شخصیت والای زن و زندگی حضرت فاطمه(س) پرداخت و از مددجویان خواست تابا استفاده از فرصت پیش آمده زندگی آن حضرت را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی در ادامه گفت: تواضع ،فروتنی،صبر و بزرگواری حضرت فاطمه(س) مایه عزت و افتخار اسلام گردیدو چه بسا زحمات و سختی های دوران مختلفی که برآن حضرت وارد گردید اما ایشان با صبر و بردباری برادامه راه پیامبر تاکید ورزید.

در پایان این مراسم که با همت و تلاش دفتر اموربانوان و خانواده ستانداری همراه با پذیرایی وبرنامه های جذاب توسط مددجویان زندان برگزار گردید به صورت نمادین به تعدادی از کارکنان زن شاغل در زندان نسوان و همچنین مددجویان شاغل و موفق در زمینه های مختلف فرهنگی و مذهبی و اشتغال هدایایی به رسم یادبود به آنان اهداء شد.

مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه (س) درزندان نسوان گرگان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : Banovan1403
  • بازدید : 1398
  • کد خبر : 7918