عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از یادمان " مقاومت زن در دفاع مقدس" در گرگان رونمایی شد


از یادمان " مقاومت زن در دفاع مقدس" در گرگان رونمایی شد

از یادمان " مقاومت زن در دفاع مقدس" در گرگان رونمایی شد

 همزمان با ششمین روز از هفته زن باعنوان «زن، خانواده سالم، جامعه سالم»، از نماد «مقاومت زن دردفاع مقدس» درمیدان بسیج شهرستان گرگان رونمایی شد.

  به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گلستان، این مراسم با حضور خانم عبداللهی- مشاور و مدیرکل خانواده و اموربانوان استانداری، سرهنگ پاسدار کریمی – جانشین فرمانده سپاه استان، رقیه رحمانی – مدیرکل بهزیستی استان، خانم شکی- فرمانده بسیج بانوان استان و جمعی ازمشاورین اموربانوان دستگاههای اجرایی استان  برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنان شهیده هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: نقشی که مادران و همسران در طول هشت سال جنگ تحمیلی با صبر و مقاومت خود بر جای گذاشتند، بی بدیل است.

وی با بیان ایثارگری های مادران و همسران در آن دوران گفت: حضور بانوان درپشت خط مقدم، بیمارستان های صحرایی و انجام اقدامات پشتیبانی و نیز ایجاد انگیزه و شور و حرارت در میان همسران و فرزندان، نقش مهمی را در پیروزی کشور داشت.

رحمانی گفت: نقش زنان پس از پیروزی در دفاع مقدس نیز از اهمیت خاصی برخوردار است، به نحوی که آنها با حضور فعال در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی نقش مهمی را در پیشبرد اهداف نظام بر عهده داشته اند.

از یادمان " مقاومت زن در دفاع مقدس" در گرگان رونمایی شد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 976
  • کد خبر : 7955