عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آماده سازی زیرساختهای صدور و ورود از مرز ریلی اینچه برون یک ضرورت است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری:

آماده سازی زیرساختهای صدور و ورود از مرز ریلی اینچه برون یک ضرورت است

آماده سازی زیرساختهای صدور و  ورود از مرز ریلی اینچه برون یک ضرورت است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان گفت: مدیران دستگاههای مرتبط با گمرک و مرز ریلی اینچه برون باید مطالبه استاندار محترم در خصوص تکمیل هرچه سریعتر زیرساختهای صدور و ورود کالا را یک ضرورت و راهبرد اساسی بدانند.

"حیدر علی احمدی" در جلسه فرعی کمیسیون ساماندهی مبادی ورودی که در رابطه با ضرورت تسریع عملیات آماده سازی زیرساختهای مرز ریلی اینچه برون برگزار شد، بر اهمیت مضاعف نمودن فعالیتهای دستگاههای عمل کننده در این بخش تأکید کرد.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید علی رغم محدودیتهای موجود در منابع اعتباری دستگاههای اجرایی ، به اتمام پروژه بزرگ اتصال خط راه آهن ایران به ترکمنستان و قزاقستان اهتمام نمود و با افتتاح این پروژه بزرگ، عبارت " کریدور ریلی شمال شرق کشور" در ادبیات مدیران کشور نامی آشنا گردید.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خاطرنشان کرد: این پروژه یک ظرفیت زیرساختی و توسعه آور است و مقامات ارشد استان بر فعالسازی روز افزون این ظرفیت ، تأکید دارند ضمن اینکه دکتر صادقلو استاندار گلستان نیز شخصاً در وزارت کشور پیگیر مجوز مرز ریلی می باشند.

احمدی در پایان گفت: با تکمیل تمهیدات و فعالسازی گمرک ریلی و تحقق بخشی به آن امکان همکاریهای گسترده دولت و ملت نیز در این حوزه فراهم شده و قدمهای ارزشمندی در زمینه خدمت رسانی به تجار، صادرکنندگان ، واردکنندگان و بازرگانان ، برداشته خواهد شد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .