عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توزیع سوخت نفتگاز بر اساس پیمایش خودروها از ابتدای خرداد 94 انجام می شود

معاون عمرانی استاندار :

توزیع سوخت نفتگاز بر اساس پیمایش خودروها از ابتدای خرداد 94 انجام می شود

 معاون عمرانی استاندار گفت: براساس تصویب نامه هیئت وزیران و به استناد اصل 138 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از یکم خرداد ماه، توزیع سوخت نفتگاز (گازوئیل) خودروهای کامیون، کامیونت، اتوبوس و مینی بوسهای حمل بار و مسافر دورن و برون شهری براساس پیمایش از طریق دریافت صورت وضعیت و بارنامه و ضرایب خاص تعیین شده خواهد بود.

 رضا مروتی در اولین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت استان در سال 94 گفت: این اقدام در راستای حمل و نقل موثر و تخصیص سهمیه عملکردی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این مصوبه روان سازی تامین سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر درون و برون شهری است گفت: طبق آمار و بررسی های انجام شده تفاوت فاحشی میان میزان واقعی سوخت مصرفی و توزیعی وجود دارد که با مدیریت کردن و هدفمند کردن بهینه ، صرفه جویی بسیار مناسبی در اقتصاد کشور و از جمله استان صورت خواهد پذیرفت.

 جانشین رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت استان همچنین تاکید کرد: برگزاری جلسات با جایگاه داران، انجمن ها و تشکل ها، ارسال پیامک، نصب در بیلبوردها، درج در وب سایتها، مصاحبه با صداو سیما و مطبوعات همچون گذشته برای تنویر افکار عمومی مردم و علی الخصوص قشر زحمتکش رانندگان از سوی مسئولین ذیربط انجام شود.

شایان ذکر است که؛ تشکیل کمیته اطلاع رسانی و پاسخگویی توزیع سوخت حمل و نقل عمومی درون شهری در محل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از جمله مصوبات مهم این جلسه بود.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 860
  • کد خبر : 8695