عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح پیمایش تخصیصی هوشمند نفت گاز از امروز در استان اجرایی می شود

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری:

طرح پیمایش تخصیصی هوشمند نفت گاز از امروز در استان اجرایی می شود

طرح پیمایش تخصیصی هوشمند نفت گاز از امروز در استان اجرایی می شود

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان، گفت: از اول مرداد ماه طرح پیمایش تخصیصی هوشمند نفت گاز در استان آغاز می شود و با اجرای طرح پیمایش، که بر اساس تصویب نامه هیات وزیران به مرحله اجرا در می آید تخصیص هوشمند فرآورده های نفت گاز محقق خواهد شد.

"حیدر علی احمدی" در جلسه کمیته تأمین امنیت سوخت استان اظهار کرد: طرح پیمایش تخصیص هوشمند فرآورده های نفت گاز مبتنی بر اسناد حمل (بارنامه،صورت وضعیت ،راه نامه) می باشد که با تایید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در هر دوره محاسبه و سهمیه مربوطه در کارت هوشمند سوخت خودروهای نفت گاز سوز شارژ می گردد.

وی ادامه داد: لذا اکیداً توصیه می گردد کلیه خودروهای مشمول طرح با مسئولین ساماندهی که اداره کل حمل و نقل و پایانه ها و شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان می باشند، همکاری و ضمن مراجعه به دفتر مشترک که در محل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان شروع به کار کرده است، نسبت به ورود سامانه مربوطه و انجام تشریفات اداری اقدام نمایند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تصریح کرد: اجرای این طرح نیازمند نصب تجهیزات در جایگاههای سوخت استان می باشد که زمینه اجرایی آن فراهم شده است.

وی در ادامه گفت: در 33 جایگاه  استان، گازوئیل توزیع می گردد و قریب 12000 خودرو نفت گاز سوز استان از این جایگاهها، سوخت مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: صاحبان و مالکان خودروهای نفت گاز سوز در صورت عدم مراجعه به سامانه های مربوطه برای ساماندهی و بهره مندی از اجرای طرح تا قبل از مرداد، فقط از میزان سوخت پایه ای که برای هر خودرو در نظر گرفته شده است استفاده خواهند کرد و ممکن است مواجه با مشکلاتی گردند، لذا اکیداً به همه مالکان و رانندگان و صاحبان خودروهای نفت گاز سوز به ویژه کامیونها و مینی بوس ها توصیه می گردد قبل از آغاز اجرای طرح اقدامات ورود به سامانه را جهت دریافت سوخت انجام دهند.

وی در پایان صرفه جویی در تامین سوخت بین 10 الی 15 میلیون لیتر، ممانعت از ورود سوخت به چرخه غیر رسمی و غیر قانونی ، مدیریت هوشمند بر تخصیص سوخت، جلوگیری از خروج فرآورده نفت گاز از کشور و حرکت به سمت شناسائی و نوسازی ناوگان فرسوده را از مهمترین فواید اجرای این طرح برشمرد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .