عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر در شهرستان ترکمن

بـاحضور معاون استاندار برگزار شد؛

اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر در شهرستان ترکمن

 صبح امروز سه شنبه 13 اردیبهشت ماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان و جمعی از مسئولین شهرستانی، نماز با شکوه عید سعید فطر در شهرستان ترکمن برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ در این مراسم حاجي گلدي کر ضمن ابلاغ سلام و تبریک استاندار به نمازگزاران به مناسبت عید سعید فطر بااشاره به سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان گلستان تصریح کرد: با پیگیری استاندار و حمایت مجمع نمايندگان استان در مجلس شورای اسلامی پروژه های مهم و خوبی در شهرستان ترکمن مورد تصویب قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندارگلستان افزود: از جمله مصوبات سفر، پروژه گردشگری جزیره آشوراده و لایروبی خلیج گرگان می باشد و طرح منطقه آزاد اینچه برون استان گلستان نیز از جمله پروژه‌های توسعه ای و اشتغالزایی است که ان شاالله با پیگیری استاندار و نمايندگان استان در مجلس شورای اسلامی عملیاتی خواهد شد .
حاجی گلدی کُر همچنین به پروژه تعریض جاده های بندرترکمن به گمیشان و آق قلا اشاره و تصریح کرد: این اقدامات و پروژه ها نیز با پیگیری و حمایت های دکتر زنگانه و نماینده مردم منطقه در مجلس، در حال انجام است.
معاون استاندار در ادامه سخنان خود به دید مدیریتی بالا و حسن اعتماد استاندار در انتصاب نیروهای بومی و ترکمن به عنوان فرمانداران چهار شهرستان استان گلستان اشاره و در این راستا از ایشان تشکر کرد.
وی همچنین طی سخنانی از تلاش های شبانه روزی مهندس ایری نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات و پیگیری پروژه های مهم و تاثیرگذار منطقه تشکر کرد.

اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر در شهرستان ترکمن

 

اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر در شهرستان ترکمن


ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .