عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان کانون دلداگی به آرمانهای امام راحل است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری:

گلستان کانون دلداگی به آرمانهای امام راحل است

گلستان کانون دلداگی به آرمانهای امام راحل است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان گفت: استان گلستان کانون دلدادگی به اسلام و آرمانهای امام راحل است.

"حیدر علی احمدی" در جلسه کمیسیون امنیت شورای تامین که با موضوع سفر نوه گرامی حضرت امام (ره) به گرگان برگزار شد افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری حضرت امام(ره) ، وحدت کلمه ملت و تمسک به اسلام به نتیجه رسید و همه ساله ایام سالگرد امام خمینی(ره) فرصتی مناسبی است برای تجدید عهد با آرمانهای آن بزرگ سفر کرده و نایب شایسته شان مقام معظم رهبری.

وی ادامه داد: گرگان در قبل ، حین و بعد از انقلاب همراهی ویژه ای با جریان انقلاب و بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی از خود نشان داده و مردم ولایتمدار این شهر ارادت خاصی به امام امت و بیت ایشان داشته اند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری بیان کرد: گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام ( ره) امسال چند روز قبل از نیمه شعبان و همزمان با سفر حجت الاسلام و المسلمین حاج "سید حسن خمینی" به گرگان برگزار می شود که مراسم اصلی و مردمی در این ایام، عصر روز پنجشنبه 7 خرداددر مصلی نماز جمعه گرگان برگزار خواهد شد.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: مردم شریف استان گلستان قطعاً مراتب دلدادگی خود را به آرمانهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری؛ در سفر نوه گرامی امام راحل و استقبال شکوهمند از ایشان به منصه ظهور خواهند رساند.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .