عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعزام کارکنان شرکت گاز استان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)


اعزام کارکنان شرکت گاز استان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)

 

 

 به گزارش روابط عمومی سید جواد موسوی دراین خصوص گفت :پایگاه بسیج شهید گرزین گاز گلستان جهت حضور پکپارچه در مراسم با شکوه گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)همچون سنوات گذشته کاروانی را متشکل از کارکنان علاقه مند و بسیجی به مرقد مطهر امام راحل اعزام خواهند نمود.

 وی افزود: این شرکت همه ساله جهت گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) با ارسال فراخوانی از علاقه مندان جهت حضور در این مراسم ثبت نام بعمل می آورد که خوشبختانه در سال 94 با استقبال خوب کارکنان بسیجی همراه شد و تعداد 40 نفز اعلام آمادگی کرده و جهت حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)اعزام شدند.

 موسوی تصریح کرد: کاروان اعزامی گاز گلستان در این سفرمعنوی با حضور در حرم مطهر بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیوستن به خیل عظیم عزاداران و شرکت در مراسم گرامیداشت حضرت امام راحل (ره) با آرمانهای بلندمعظم له تجدید میثاق می نمایند.

 دبیر پایگاه بسیج شهید گرزین گاز گلستان در پایان اظهار داشت : کارکنان بسیجی شرکت در ادامه به مسجد جمکران و بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) مشرف می شوند وبا انجام اعمال عبادی از فیوضات معنوی این اماکن مقدسه نیز بهره مند می شوند .

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .