عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردمی سازی یارانه مورد تائید احزاب و کارشناسان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان:

مردمی سازی یارانه مورد تائید احزاب و کارشناسان است

مردمی سازی یارانه مورد تائید احزاب و کارشناسان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها توسط دولت گفت: راجع به این اقدام دولت، تمام گروه‌های سیاسی و اقتصادی مهر تایید می‌زنند، در نوع اجرا نقد دارند اما اصل را نفی نمی‌کنند چون نسبت به اهمیت و ارزش آن مطلع هستند . 
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان علی‌آبادکتول، اظهار کرد: شعار و آرمان انقلاب اسلامی عدالت طلبی است.
وی ادامه داد: یکی از بزرگترین فسادها و بی عدالتی در کشور همین دلار ۴ هزار و‌۲۰۰ تومانی بود که رانت‌های بسیار زیادی را هم ایجاد کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: در یک دهه گذشته با وجود افزایش قیمت‌ها قدرت خرید مردم هم کاهش پیدا کرد و دولت آقای رییسی شجاعت اصلاح ساختار اقتصادی کشور را داشت و به این مسیر حرکت کرد.
دهنوی گفت: عده‌ای می‌پرسند چرا این تصمیم را گرفته و نباید این سوال مطرح شود بلکه این چرایی باید مطرح شود که چرا تا کنون این موضوع که یک اقدام قانونی و مصوبه مجلس بود اجرایی نشده است.
وی بیان کرد: امروز موضوع امنیت غذایی به یک موضوع بسیار مهم و مسئله اول دنیا تبدیل شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: دولت تمامی نقدها را برای اجرای بهتر طرح پذیرا خواهد بود تا به روش درست دست یابد.
دهنوی افزود: ببینید اجرای این طرح صدای چه کسانی را در آورده و منافع چه کسانی به خطر افتاده که اینگونه داد می‌زنند و ببینید فریادشان از کدام رسانه‌ها بلند شده است.
وی بیان کرد: عزم دولت بر این است که این یارانه به دست خود مردم برسد و با جدیت در این مسیر حرکت می‌کند.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: حال و هوای کشور شبیه حال و هوای فتح خرمشهر است و دولت در تمام نظام‌های اقتصادی، پولی، بانکی، گمرکی تحول در حال شکل‌گیری است.
دهنوی بیان کرد: دولتی که درباره جان مردم قول داد و عمل کرد، دولتی که در سفر استانی بلافاصله پس از پایان سفر بودجه نقد مصوبات را به حساب استان واریز کرد به طور قطع دولتی است که می‌توان به آن دولت اعتماد کرد.
وی اضافه کرد: دولتی که شجاعت داشت و لیست بدهکاران بانکی را منتشر کرد نشان داد دولتی شجاع، صادق و قابل اعتماد است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: آینده کشور آینده روشنی است و من با همین آرامش به شما می‌گویم که هیچ جای نگرانی برای آینده وجود ندارد.
دهنوی افزود: برخی می‌گفتند این طرح اجرا شود دلار به ۵۰ هزار تومان خواهد رسید و بروید ببینید قبل طرح دلار چقدر بوده و امروز چقدر است.
وی تاکید کرد: برخی تلاش دارند که از هر اتفاقی برای ضربه زدن به این مردم و این کشور استفاده کنند که هوشمندی مردم به لطف پروردگار خنثی کننده تمام توطئه‌ها است.

مردمی سازی یارانه مورد تائید احزاب و کارشناسان است


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .