عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تصویب بیش از 1400 تسهیلات طرح تبصره 18 در گلستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان خبر داد؛

تصویب بیش از 1400 تسهیلات طرح تبصره 18 در گلستان

 

تصویب بیش از 1400 تسهیلات طرح تبصره 18 در گلستان

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان از تصویب بیش از 1400 تسهیلات طرح تبصره 18 در گلستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان اظهار کرد: تلاش و همکاری بانک‌ها در تسریع روند پرداخت تسهیلات مختلف مورد تاکید مجموعه استانداری و مردم است.

وی با تقدیر از تلاش بانک‌ها در عرصه‌های مختلف به ویژه در پرئداخت تسهیلات ازدواج و همکاری در اجرای طرح مردمی سازی نظام پرداخت یارانه بیان کرد: موضوع ازدواج و تسهیلات ازدواج مسئله‌ای اساسی و بنیادی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: تمامی تلاش‌های دولت بر این است با مشارکت بانک‌ها بتوان موضوع ازدواج را برای جوانان تسهیل کرد و ما انتظار داریم بانک‌ها با توجه به دستور صریح رئیس جمهور، در کمترین زمان ممکن نسبت به تکمیل پرونده‌ها و پرداخت تسهیلات ازدواج اقدام کنند.

دهنوی با اشاره به تلاش‌ها و همکاری بسیار خوب شورای هماهنگی بانک‌های استان در موضوعات پولی و بانکی تاکید کرد: وصول مطالبات بانکی با اولویت ابر بدهکاران مسئله‌ای است که باید با جدیت به آن پرداخته شود.

وی افزود: ما در این موضوع با تمام توان در کنار بانک‌ها هستیم چرا که وصول مطالبات ابر بدهکاران بانکی جزء خواسته جدی مردم و حق‌الناس است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بیان کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی نیز همکاری بسیار خوبی در این عرصه با مجموعه دولت و بانک‌ها دارد و همه باید تلاش کنیم که این منابع پولی و بانکی موجود در استان صرف رفع مشکلات مردمی شود.

دهنوی با اشاره به شعار سال گفت: موضوع تولید و توجه به شرکت‌های دانش بنیان جزء سیاست‌های روشن و مشخص دولت بخصوص در استان گلستان است.

وی اضافه کرد: بدون شک در این مسیر، گام‌های محکم و موثر بانک‌ها نقش اساسی دارد و تمام تلاش ما در ارائه تسهیلات آسان از منابع استانی و ملی از محل تبصره 18 قانون این است که این تسهیلات منجر به ایجاد اشتغال بخصوص اشتغال پایدار در استان شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان خاطرنشان: تاکنون یک هزار و 439 طرح در کمیته استانی تبصره 18 تائید و به بانک معرفی شده است.

دهنوی بیان کرد: ارزش تسهیلات این میزان طرح‌ها، بیش از 20 هزار میلیارد تومان است.

وی در پایان بیان کرد: نگاه ما در پرداخت تسهیلات تبصره 18 کمک به ایجاد اشتغال بخصوص اشتغال پایدار است و در برنامه‌های تدوین شده، نظارت بر مسیر هزینه این تسهیلات جزء دغدغه‌های استانداری است.

 

تصویب بیش از 1400 تسهیلات طرح تبصره 18 در گلستان


تصویب بیش از 1400 تسهیلات طرح تبصره 18 در گلستان


تصویب بیش از 1400 تسهیلات طرح تبصره 18 در گلستان


تصویب بیش از 1400 تسهیلات طرح تبصره 18 در گلستان



ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .