عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و منابع دستگاه های اجرایی استان برگزار شد


گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و منابع دستگاه های اجرایی استان برگزار شد

گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و منابع دستگاه های اجرایی استان برگزار شد

 گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و منابع دستگاه های اجرایی استان در روز دوشنبه 24 مرداد در استانداری گلستان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرفراز به میهن اسلامی همچنین بزرگداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر و عرض تهنیت به مناسبت در پیش داشتن هفته دولت گفت: معاونین توسعه مدیریت و منابع در دستگاه های اجرایی محور فرآیندهای مدیریتی و برنامه ریزی هستند .

حاجی گلدی کر در ادامه، سرمایه انسانی را قلب تپنده و موتور محرک سازمان دانست و بیان کرد: حوزه منابع انسانی نقش مهم و بی بدیل در توسعه و تعالی سازمان دارد.

وی اظهار کرد: عملکرد مطلوب این حوزه موجب تحرک، پویایی و نشاط سازمانی در نتیجه ارتقا بهره وری می شود، لذا حرکت علمی و اقدام برنامه ریزی شده در این زمینه اجتناب ناپذیر است.

کر در ادامه ضمن تأکید بر نقش مهم معاونین توسعه مدیریت و منابع دستگاه های اجرایی در زمینه نظارت، اصلاح ساختار، ارتقا توانمندیهای حرفه ای کارکنان، مدیریت منابع انسانی و صرفه جویی، به تأثیرگذار بودن آنان در مسئله جهاد تبیین اشاره نمود و اعلام کرد: انعکاس درست خدمات دولت و آشنایی مردم با اقدامات کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در برهه کنونی بسیار با اهمیت است.

وی با تبیین چشم انداز استان در دولت مردمی و انقلابی به بسیج ظرفیت های ملی و استانی جهت تسریع در روند پیشرفت استان به ویژه در مناطق کم برخوردار روستایی، مسابقه هماهنگی خدمت رسانی، بهره مندی از مدیران و کارشناسان کارآمد، انقلابی و نخبه، تقویت سرمایه اجتماعی و همبستگی ملی، ظرفیت سازی برای بهبود مشارکت های مردمی، محوریت سند تحول دولت سیزدهم و سند چشم انداز استان در افق 1404 اشاره نمود.

در ادامه معاونین توسعه مدیریت و منابع دستگاه های اجرایی مباحثی را در بخشهای اداری و مالی، برنامه ریزی، بودجه، تحول اداری، فناوری مطرح نمودند.

 

گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و منابع دستگاه های اجرایی استان برگزار شد

 

گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و منابع دستگاه های اجرایی استان برگزار شد


ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .