عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کریدور شمال به جنوب محور توسعه منطقه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان:

کریدور شمال به جنوب محور توسعه منطقه است

کریدور شمال به جنوب محور توسعه منطقه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: کریدور شمال به جنوب ایران محور توسعه منطقه است و ما حاضریم در مورد اجرای این کریدور و همکاری مشترک دو کشور تصمیم‌گیری کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سیدمحمد دهنوی عصر امروز در جلسه جمع‌بندی مذاکرات با هیات تجاری و اقتصادی جمهوری تاتارستان که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: موضوع کریدور شمال به جنوب یکی از موضوعات اساسی است که باید در روزهای پیش رو به آن بپردازیم.
وی ادامه داد: ما حاضریم به همراه گروه‌های تخصصی مشترک بین گلستان و تاتارستان جلسات فشرده و موثری با با حضور نمایندگان دولت‌های مرکزی دو کشور برگزار کنیم تا در مورد اجرای این کریدور تصمیم‌گیری کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تاکید کرد: بر اساس مطالعات و تحقیقات علمی و میدانی مسیر ریلی اینچه‌برون، گرگان، گرمسار دو برابر ظرفیت انتقال بار را افزایش خواهد داد و ما معتقدیم می‌توانیم از طریق دولت مرکزی دو کشور سرمایه‌گذاری موثری را برای همکاری بلند مدت دو کشور ایجاد کنیم.
دهنوی گفت: امروز بر این باور هستیم که می‌توانیم برادرانه دوران تحریم را کنار هم بگذرانیم و به طور قطع سختی‌هایی که ایران در سختی‌ها کشیده شما نخواهید کشید.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 257
  • کد خبر : 94882