عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجازه نمی دهیم خدشه ای به وحدت اقوام استان وارد شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

اجازه نمی دهیم خدشه ای به وحدت اقوام استان وارد شود

اجازه نمی دهیم خدشه ای به وحدت اقوام استان وارد شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اجازه نخواهیم داد خدشه ای به وحدت بین اقوام و مذاهب استان وارد شود و تأکید می کنم هر کسی که در شرایط کنونی سخن تفرقه آمیزی به زبان بیاورد، مسلمان نیست و در جبهه دشمنان اسلام قرار دارد.

"علی اصغر طهماسبی" در نشست با کارکنان و کارشناسان فرمانداری گنبدکاووس، اظهار کرد: امروز با فتنه جبهه استکبار ، کشورهای اسلامی دچار تشتّت و اختلاف شده اند و آتش تفرقه ، جنگ و برادرکشی دامن کشورهای منطقه را فرا گرفته است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به دنبال تغییر نقشه جغرافیای منطقه خاورمیانه است و تجزیه کشورهای اسلامی در دستور کار آنها قرار دارد، امریکا، انگلیس و سایر هم پیمانانشان به دنبال انتقام گیری از نظام جمهوری اسلامی هستند و اگر نتوانیم وحدت و انسجام داخلی خود را حفظ کنیم، در آینده دچار مشکل خواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه ما از تحریمهای دشمن هراسی نداریم، گفت: دشمن سالهاست که تحریمهای ناجوانمردانه خود را به ملت ایران تحمیل کرده اما امروز شرایط متفاوت از قبل است و با توجه به اینکه بخشی اعظمی از درآمدهای کشور هنوز هم وابسته به فروش نفت است و در ازای فروش نفت در حال حاضر به ما کالاهای غیر ضروری تحویل می دهند، درآمدهای دولت کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

وی بیان کرد: وقتی تیم فوتبالی مسابقه دارد، تماشاگران به عنوان یار دوازدهم آن تیم به آنها انرژی مثبت برای پیروزی و موفقیت می دهند و در مذاکرات هسته ای هم اینگونه است و چنانچه سرداران عرصه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، انگیزه های لازم را از طرف مردم دریافت کنند، مذاکرات را با قدرت و انرژی مضاعفی ادامه خواهند داد.

طهماسبی افزود: امیدواریم با ادامه حمایتهای مقام معظم رهبری و مردم عزیز و انقلابی از تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی، نتیجه مذاکرات در نهایت به نفع ملت سرافراز ایران اسلامی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش، شهرستان گنبدکاووس را با بیش از 325 هزار نفر جمعیت از مهمترین و بزرگترین شهرهای شمال کشور خواند و اظهار کرد: گنبدکاووس دارای ظرفیتهای بالایی در حوزه گردشگری است و از شرایط مناسبی برای رشد و توسعه هر چه بیشتر برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت بالای حوزه ورزش در گنبد کاووس، گفت: ما برای اسپانسرینگ تیمهای والیبال این شهرستان که هواداران پرشماری دارد، به دنبال اسپانسر و سرمایه گذار از سطح کشور و خود استان هستیم و جلسات بسیار خوبی نیز پیرامون این مسأله برگزار کردیم تا والیبال گنبد کاووس با داشتن استعدادهای زیاد به جایگاه واقعی خودش برسد.

طهماسبی پاکسازی نقاط آلوده شهرستان از وجود معتادان متجاهر و همچنین پیگیری موضوع تعاونی مرزنشینان را از دیگر موارد مصوب و مورد بحث در جلسه با مسئولان شهرستان گنبد کاووس عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم شما کارشناسان و کارکنان فرمانداری گنبد کاووس که بار اصلی برگزاری انتخابات در شهرستان را به دوش می کشید در تمامی مراحل برگزاری انتخابات، بی طرفی خود را ثابت کنید و امانتدار خوبی برای آراء مردم باشید.

اجازه نمی دهیم خدشه ای به وحدت اقوام استان وارد شود

 

اجازه نمی دهیم خدشه ای به وحدت اقوام استان وارد شود

 

اجازه نمی دهیم خدشه ای به وحدت اقوام استان وارد شود

 

اجازه نمی دهیم خدشه ای به وحدت اقوام استان وارد شود


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .